Beoordeeld op 4 september 2018 via mobiele applicatie

Een heel mooi hotel met vele faciliteiten!
Ruime en mooie kamer en vriendelijk, behulpzaam personeel!
Ondanks nabijheid van doorgaande Highway, rustige en stille nacht genoten!
Zeer aan te bevelen!
In naaste omgeving ruim aan bod aan eetgelegenheden!

Datum van verblijf: september 2018
Mike I, Front Office Manager van Ramada by Wyndham Kelowna Hotel & Conference Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2018

Thank you for your review of the Ramada Hotel and Conference Center. Although our hotel does have a highway near it, none of our guest rooms face that highway and this keeps the noise down for sleeping at night. We are happy that you enjoyed your stay at our hotel and we look forward to welcoming you back to the hotel in the future.

Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

Kamers zijn aftands; rammelende opbouw airco,rafelige kussens en zeer dunne wandjes zodat je de buurman kan horen plassen. En, zeker niet in het centrum!! Wel leuk terras bij belendende pub en uitgebreid shoppingcenter Orchard aan de overkant.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 4 oktober 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt aan een drukke weg, handig als je snel overal wil zijn. Het personeel aan de balie is zeer vriendelijk, goeie koffie op de kamer en het bed ligt SUPER goed.
Maar!
De ramen zijn enkel glas en de gootjes van ons raam zijn versleten waardoor het er bijna uitvalt. Koude en lawaai komen binnen.
De gordijnen en badgordijn hebben hun beste tijd gehad: gaten en scheuren. Het raam is super vuil.
Je hoort de douches van je buren vallen, je hoort je buren naast en boven je stappen.
Er is geen airco aanwezig waardoor we allebei een zeer droge mond hadden.

Conclusie: pos: bed, personeel, koffie.
Neg: isolatie (geluid en warmte), sleet wordt niet vervangen/herstelt.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 11 juli 2017

Voor één of twee nachten is dit een prima hotel. Wel aan een drukke weg, maar wij zaten aan de achterkant dus geen lawaai. Kamers zijn wat oubollig maar schoon. Badkamer is ook prima. Al met al waren we tevreden over dit hotel.

Kamertip: Probeer kamer aan de achterkant te krijgen. Die zijn wat rustiger
Datum van verblijf: juni 2017
Mike I, Front Office Manager van Ramada by Wyndham Kelowna Hotel & Conference Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2017

Thank you for your review of the Ramada Hotel and Conference Center. Our hotel is located near a busy highway but all of our rooms are set back from the highway so there is very little noise from this. We are glad you enjoyed the hotel and we look forward to welcoming you back in the future.

Beoordeeld op 11 juli 2017

prachtige kamer eerder appartement met alle luxe en super service . Een leuk verblijf op een leuke plaats . het zicht op het balkon is op de bergen en er is een buiten zwembad en gratis ondergrondse parking .

Datum van verblijf: juni 2017

Thank you for your review of the Ramada Hotel and Conference Center. We are pleased that you enjoyed your room and the view of Dilworth Mountain. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.