Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (407)
Beoordelingen filteren
408 resultaten
Waardering van reizigers
84
110
102
62
50
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
84
110
102
62
50
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 408 beoordelingen
Beoordeeld op 29 mei 2016 via mobiele applicatie

Schoon en netjes en een prima zwembad. echter heeft de helft van de kamers geen ramen. En is er geen lift. Lastig als je een zware koffer hebt. Dit hotel heeft een inhouse 24/7 denny's fastfood restaurant. En naast het hotel zit ook nog een Mc Donald (ook weer 24/7) Je moet er van houden ik vind dat een nadeel.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Bedank Danny M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
KelownaManager, General Manager van Sandman Hotel & Suites Kelowna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2016
Google-vertaling

Dear Danny M.
Thank you for taking the time to provide your comments on your stay at our hotel. We are very pleased to hear that you enjoyed our indoor pool and clean accommodations. While our Atrium building's inside facing room's windows overlook the indoor pool atrium we do have rooms in our atrium building with outdoor facing windows so we are usually able to meet either preference. Our Executive Tower king rooms and king suites all have outside facing windows so if you have a preference when booking with us we are always happy to do our best to accommodate. Our Atrium building does only have an elevator to the banquet rooms but our team is always happy to assist with luggage or accommodate a preference for main floor rooms if the stairs are a problem for our guests.
Our Denny's 24 hour restaurant is often appealing to travelers who may be interested in the "All Day dining experience" We are pleased to let you know we will soon have another dining alternative on site with a new restaurant scheduled to open in the next two months. This new option, along with the high number of casual and more formal dining options within walking distance of our hotel allow a wide range of tastes to be met within minutes of the hotel.
We appreciate your feedback and hope we will have the chance to welcome you back on your next trip to Kelowna.

Warm Regards,
Kelly Watt
Executive General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 juni 2015

Onze spullen pasten echt maar nét in de kamer, dat voelde heel opgepropt. Mijn man moest steeds aan de kant gaan, als ik naar de badkamer wilde. Ik zat noodgewongen op het bed, want er was maar 1 stoel. Het uitzicht op het dak was lelijk en triest.

  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank MarcellaMolenaar
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
KelownaManager, General Manager van Sandman Hotel & Suites Kelowna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juni 2015
Google-vertaling

Dear Valued Guest,
Thank you for your feedback. We are sorry to hear you were disappointed with your stay.
Our hotel is offers a range of room types to meet a variety of rate preferences for our guests, from our smaller atrium standard queen bed rooms to our apartment sized Executive Tower King bed suites and a number of room types in between. Despite the differences in room type and rates, we do endeavour to provide all our guests with all the desired amenities and comfort and are sorry this room did not meet your expectations.
Had we known at the time that you would have liked a different room type, our front desk team may have been able to offer you some alternative accommodation that you would have been happier with provided we were not fully booked already. I am sorry we did not have this opportunity to address this while you were staying with us.
We hope you will give us another opportunity in future to try out a different style of room.

Regards,
Kelly Watt,
Executive General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 juni 2015

We waren om 14.00 uur aangekomen en er was 1 kamer beschikbaar. Dat bleek een kamer grenzend aan het binnenzwembad te zijn. Donker en deprimerend. Toen wij een andere kamer vroegen waren er nog geen kamers beschikbaar en omdat wij hier een kamer gereserveerd hadden konden wij pas na 16.00 uur terecht. Pure onwil van de receptionist. Toen wij eind van de middag weer terugkwamen kregen wij een kamer aan de buitenkant van het hotel. Ook klein. Slechte WiFi.

Verbleef: juni 2015
Bedank cojoro
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
KelownaManager, General Manager van Sandman Hotel & Suites Kelowna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juni 2015
Google-vertaling

Dear Valued Guest,
We are sorry to hear we disappointed you during your stay at our hotel and that our team was not more helpful in accommodating your request for early check in. While it is sometimes difficult to accommodate specific room location requests before the 4pm scheduled check in time, our staff usually go out of their way to assist with this. I also apologize for any WIFI inconvenience you may have experienced as well. While we have equipped our hotel with the most advanced Telus fibre optic technology available, our WIFI equipment provider has recently been making some adjustments to their equipment and service and you may have been impacted by the changes they were installing. They have committed to us that they are resolving any technology glitches so this does not happen again.
We hope that you will give us a future opportunity to better demonstrate our hospitality, service and amenities.
Thank you for taking the time to provide your comments.

Regards,
Kelly Watt
Executive General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
1 week geleden beoordeeld

  • Verbleef: augustus 2018, reisde voor zaken
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
KelownaManager, General Manager van Sandman Hotel & Suites Kelowna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 dagen geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: november 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
KelownaManager, General Manager van Sandman Hotel & Suites Kelowna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 dagen geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken