Beoordeeld op 27 juli 2018 via mobiele applicatie

Bij aankomst snel de sleutel van o ze kamer gekregen. De kamer lag op de begane grond en had direct toegang tot de parkeerplaats en bestond uit een slaapkamer met twee queensize bedden en een badkamer. Kamer was schoon en redelijk geïsoleerd. We hebben er goed geslapen. Het ontbijt is basic maar voldoende.

Datum van verblijf: juli 2018
Natalie C, General Manager van Accent Inn Kelowna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2018

Thank you for taking the time to provide feedback about your stay. I am happy to hear we met your expectations and hope to see you on future travel to Kelowna.

Beoordeeld op 7 september 2017

We hebben dit hotel gebruikt als tussenstation om vanaf Vancouver naar Banff NP te rijden. Het is een standaard hotel met voldoende faciliteiten. Parkeren is gratis. Er is een klein zwembadje aanwezig. dat goed is te gebruiken om even af te koelen. Baantjes trekken is echter niet mogelijk. Kamer was goed schoon en netjes

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

Zeer ruime kamer met een kingsize bed. Alles heel proper onderhouden. Vrij nieuwe kamers. Er was een zwembad dat zorgde voor wat verkoeling. Wel jammer dat het zwembad vlakbij de parking lag. Ontbijt inbegrepen.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 4 juli 2016

Een 3 sterren hotel,goed gelegen en met ontbijt hetgeen voor Amerikaanse begrippen redelijk is. Ruime kamers, ruime badkamer,schoon en netjes. Pal voor de deur is een Starbucks en een restaurant dus ver voor te eten hoef je niet te gaan

Datum van verblijf: juli 2016
Melanie A, Manager van Accent Inn Kelowna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2016

Dank je

Beoordeeld op 6 augustus 2015 via mobiele applicatie

Het hotel zelf is echt niet slecht, kamers zijn ruim en schoon en personeel is vriendelijk. De ligging heeft er echter voor gezorgd dat ik 2 nachten amper heb geslapen: het ligt aan een druk kruispunt. Wij sliepen aan de voorkant, onderaan op de hoek tegen een parkeerplaats aan. Naast het drukke verkeer ook last gehad ban ruziënde mensen op de parkeerplaats. Ik zou niet meer teruggaan, puur om de ligging.

Datum van verblijf: augustus 2015
Melanie A, Front Office Manager van Accent Inn Kelowna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2015

Dear Brittwalravens,
Thank you for taking the time to write a review. I am glad you enjoyed your room and appreciate your feedback. I am so sorry to read that the outside traffic disturbed your sleep. Our central location usually is quite handy, but it can have some drawbacks during the busy season. Our security staff are usually quite good at controlling noise in the parking lot at night. I am so sorry if this was not the case. I hope that you will give us another try next time you visit Kelowna, and hope that you enjoyed the rest of your trip.
-Amanda J, Assistant Manager