“Eten super goed ”

Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gerechten smaakvol
De bediening was oke
Min puntje : de gasten al laten betalen terwijl ze net aan de na gerechten zitten ! Aandachtspuntje voor de bediening !

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier enkele biertjes genuttigd van deze brouwerij. Leuke tent met goed personeel. De biertjes smaakten prima.

30 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op ervaringen van anderen zijn we hier eens gaan eten.

Wat een geluk!

Het is een sfeervol ingericht restaurant, goede service en goed eten, gemiddeld geprijsd, Leuk om te doen een "beerflight" (bierproeverijtje)
Alle bieren worden zelf gebrouwen.

18 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bezocht ivm overnachting bij hotel naast restaurant.
Typisch hip Amerikaans/Canadees restaurant met veel tv's, grote bar, open keuken en een afgeschermd gedeelte voor gezinnen.
Serveersters in "sexy" pakjes.
Kaart met allen klassieke gerechten.
Pluspunt voor eigen gebrouwd bier.
Wij betaalden $90 voor 4 hoofdgerechten plus 8 drankjes...

4 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Where to eat in Canada beveelt dit restaurant aan dus onze verwachtingen waren hoog. De hamburger is inderdaad erg goed. En de gastheer was "awesome".
De wachttijd op de gerechten en de tafel te lang.

Reizigers die The Noble Pig Brewhouse bekeken, bekeken ook

Kamloops, British Columbia

In The Noble Pig Brewhouse geweest? Deel je ervaringen!