De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Lac le Jeune Resort
Beoordeeld als nr. 16 van 54 hotels in Kamloops
18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lac le jeune resort and nature centre.
(Wij vonden op internet eerst de verkeerde)
Accomodatie ziet er van buitenzijde minder uit en de balkons konden een afstofbeurt gebruiken.

Kamers zijn schoon en goed.

Diner en ontbijt in buffet vorm waren goed verzorgd en smaakvol. Ontbijt is voor canada zelfs uitgebreid te noemen.

Erg vriendelijk en gastvrij personeel met aandacht voor de gasten.
Zelfs tips waar bevers te zien zouden zijn en nadien een enthousiaste reactie als de bever zich liet zien.

Rond het hotel zijn veel soorten vogels aanwezig. Wij troffen er zelfs een groep vogelaars met mooie foto's van vogels uit de omgeving.

Hier geldt dat je niet alleen naar de buitenkant moe

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner

5 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel. De ligging aan het meer is prachtig. Het is mooi om te vliegende vissen te zien. De kamers zijn ouderwets ingericht maar schoon. De matrassen zijn echter geweldig. Prima hotel als je op doorreis bent.

Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
24 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zaten in een cabin met uitzicht op het prachtige meer. De cabins zijn supper uitgerust met oven, gas vuur, frigo, potten,... niet de grootste luxe maar alles wat je nodig hebt. De eigenaars zijn supper vriendelijk, als je van de natuur houdt moet je zeker in de lente gaan dan komen professionele fotografen naar daar voor de natuurpracht. Eten is eenvoudig maar lekker. zeker een aanrader. Voor ons was het een suppere tussenstop tussen vancouver en banff.

Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
9 juli 2015 beoordeeld

Wij hebben slechts 1 nacht in dit verblijf geslapen, aangezien Kamloops voor ons een eerder een "technische stop" was om de rijtijd te beperken op doorreis van Calgary tot Vancouver. Ik ben echter ontzettend blij dat deze stop in ons reisprogramma zat. Lac Le Jeune Resort heeft mijn ontzettend verrast en gecharmeerd. Het resort ligt niet ver van Kamloops, aan een meer, waar verder slechts enkele andere huisjes staan. Het meer is een attractie op zich, met al de springende vissen. Er zitten ook ontzetten veel leuke vogeltjes op het domein. Je kan bootjes en kayaks huren (de huurprijs is veel goedkoper dan op andere plaatsen).
Wij sliepen in een hutje dat volledig uitgerust is voor een langer verblijf, met een fornuis, ijskast en alles wat je nodig hebt om je thuis te voelen. Er staat ook een picknicktafeltje voor het hutje met uitzicht op het meer. TOP.
Het is de eigenaar die de receptie doet en ook een oogje in het zeil houdt tijdens de maaltijden. Ontzettend vriendelijke man. Wij hebben ontbeten in het resort en er ook 's avonds gegeten. Het avondmaal was in buffetvorm en er was ontzettend veel keuze. Ik at ontzettend lekkere zalm en nam stiekem ook twee desserts (want er stonden meer dan 10 verschillende opties).
Als ik de reis opnieuw zou doen, zou ik hier zeker langer blijven om gewoon wat tot rust te komen.

Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
18 juni 2015 beoordeeld

Als je op doorreis bent en de drukte van Kamloops wilt vermijden is dit een ideale plek. Rustig hotel aan een meer met veel vogels en bevers. Het restaurant van het hotel heeft goed eten. Ze serveren geen lunch, maar maken een lunch pakket voor je als je dat vraagt. We werden hartelijk ontvangen. We zijn er 2 nachten gebleven, omdat we het zo naar ons zin hadden.

• Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
14 juni 2015 beoordeeld

Wij logeerden hier voor 3 nachten in een ruime kamer met zicht op het meer.
De ontvangst is prima en de gastheren slepen je helemaal mee in hun natuurverhalen en weetjes over de bevers en de loons(ijsduikers) waarvoor het ginds zo bekend is.
Het eten was zeer goed zowel ontbijt als de picknick als het diner!
Heel goede kano's om het meer te verkennen en diverse wandelmogelijkheden in de buurt.

Als je je best doet, vind je zeker een bever rond het meer al dan niet zwemmend!

Jammer dat wij hier net heel regenachtig weer hadden maar aan te raden aan elke natuurliefhebber!

Griet en Koen

Kamertip: elke kamer heeft zicht op het meer, er is geen lift, geen straatlawaai gezien zeer rustig gelegen
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
9 augustus 2014 beoordeeld

Het resort is prachtig gelegen in de natuur. Kamers zijn eenvoudig maar proper. Het personeel is fantastisch. We waren de enige gasten. We werden heel vriendelijk ontvangen. Zelfs de kok was aanwezig om voor ons een lekkere maaltijd klaar te maken. Diner met zicht op het meer. De kamers hebben trouwens ook allemaal zicht op het meer. Veel vogels in de omgeving. Je ziet trouwens overal vogelhokjes. Als je buiten wandelt, hoor je enkel wind, vogeltjes, kortom de natuur. Heerlijk. Jammer genoeg bleven we maar 1 nacht.

• Verbleef: Juli, 2014, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Kamloops bekeken
op 21,3 km afstand
985 beoordelingen
op 21,1 km afstand
Fairfield Inn & Suites Kamloops
Prijzen weergeven

In Lac le Jeune Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Lac le Jeune Resort

Adres: Lac le Jeune Rd. | off Coquihalla Hwy., 29 km southwest of Kamloops, Kamloops, British Columbia V2C 6B8, Canada
Locatie: Canada > British Columbia > Kamloops
Voorzieningen:
Gratis parkeren Kitchenette Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant
Stijl hotel:
Nr. 10 romantisch hotel in Kamloops
Nr. 12 familiehotel in Kamloops
Prijsklasse: € 77 - € 94 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Lac le Jeune Resort 3*
Aantal kamers: 37
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Expedia, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Lac le Jeune Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Lac Le Jeune Hotel Kamloops
Lac Le Jeune Kamloops

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?