Beoordeeld op 19 augustus 2017 via mobiele applicatie

De laatste dag van onze vakantie was in Harrison Hot Springs. We dachten lekker te kunnen genieten van een dagje rust na een lange reis door het prachtige BC.
Dat viel tegen!
Teveel mensen, massaal, schreeuwende kinderen totaal niet wat wij ervan hadden verwacht.
Het lijkt op Center Parks in Nederland, maar dan zonder glijbanen.
's Avonds het Italiaanse buffet gehad wat echt te triest voor woorden is.
Weinig keuze, het Italiaanse ontbrak aan alle kanten.
Hou je niet van massaal en vooral niet van buffet ga dan vooral niet naar Harrison Hot Springs.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 augustus 2017 via mobiele applicatie

Onwijs mooie omgeving en een prachtige Hotsprings/lake waar je je prima kan vertoeven! Er zijn veel watersport mogelijkheden.Zoals een bootje huren of als je er een heb? Naar de eilandjes varen en verborgen watervallen in de bergen.Wandellen is daar ook een must en vissen kan je op Forel! Er is veel keuze aan restaurantjes en café's waar je wat lekkers kan nuttigen.In de zomer zijn er veel lokals die daar op vakantie zijn en lekker zonnen op het strand.Er zijn vaak festiviteiten zoals live muziek of markten.

Verbleef: augustus 2017, reisde alleen
Beoordeeld op 9 augustus 2017

Groot hotel met zwembad op een prachtige plek aan het meer. Het hotel heeft eigen parkeerruimte (betaald). Er zijn veel verschillende soorten kamers. Wij hadden via expedia een kamer geboekt maar deze bleek oud, klein en zonder uitzicht en airco. Hij lag aan de zwembad kant maar het zwembad is open tot 11 uur en het binnenbad tot 1 uur snachts. De receptie was bereid een goed aanbod te doen voor een upgrade naar een kamer met zicht op het meer en airco. Deze bleek 2x zo groot met een heerlijk king bed en gerenoveerde badkamer. Goed opletten welk type je boekt.

Kamertip: Kies in de zomer voor airco
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 16 juni 2017

Behulpzaam receptie personeel, met name mevr. Kelly. Houten vloer die kraakt, 's nachts kan je ervan wakker worden als je buur rond loopt. Ouder publiek, uitgebreid ontbijtbuffet, als je niet veel eet is de prijs hoog. Op je kamer hoor je zeer goed wat er op de gang gebeurt. De hot springs zijn goed voor ontspanning, als hotelgast is het inbegrepen in de prijs en toegankelijk tot 23u of 01u00. Veel activiteiten beschikbaar op het water. Tunnels in Hope, silver lake en bridal falls zijn een aanrader.

Kamertip: Vragen naar kamer met zicht op het meer.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 september 2016

Vriendelijke ontvangst. De kamer was netjes, maar het hotel zelf is toch wel aan een beetje renovatie toe. Hier en daar zie je nog enkel glas (in de ontbijtzaal), hier en daar een likje verf zou wonderen doen, en de vloerbekleding in de grote hall mag ook vernieuwd worden! Dit neemt niet weg dat de service en het personeel ok waren: zeer vriendelijk. De kamers waren mooi en netjes en ruim. Die zijn blijkbaar al onder handen genomen. Dat je moet betalen om je auto via de valetjongen, net buiten het hotel, op de openbare weg te zetten, vind ik eigenlijk wel een beetje overdreven. Als je niet via de valet parkeert, moet je je auto zien kwijt te raken, soms een heel eindje stappen van het hotel. Wij verbleven hier maar één nacht, en buiten het strand en de kleine wandelboulevard is hier eigenlijk niet te veel te beleven.

Kamertip: Hogere verdiepingen hebben minder last van straatlawaai als je vooraan slaapt.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner