“Goed eten ”

Keukens: Canadees
Geschikt voor: Barscene, Grote groepen
Dineropties: Lunch, Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier heerlijk gegeten onder het genot van Canadees potje ijshockey op tv. We hebben beide vegetarisch gegeten, de vegieburger en de pasta. Was echt zeer goed.

31 december 2017 beoordeeld

In Banff vonden we de Brewing company heel lekker en tof, in Jasper viel bediening en eten wat tegen. Bier was wel lekker.

4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent waar je sport kunt kijken, een muziekje aanstaat en waar je gezellig een drankje kunt doen. Je kan er ook eten of iets bij de borrel nemen. Wij hebben hier erg gezellig gezeten ondanks dat ik geen bier drink ;-) gelukkig hadden ze ook heerlijke rode wijn.

12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 's avonds een salade gegeten. Vooraf een plankje met pita en hummus. Goed van smaak. Fijne biertjes te krijgen.

19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een proeverij genomen met 6 van de eigen gebrouwen bieren van dit restaurant / brouwerij. Daarbij een lekkere burger en de (te veel gepeperde) zalmtaco's. Jammer dat het voorgerecht na het hoofdgerecht werd geserveerd.

Reizigers die Jasper Brewing Company bekeken, bekeken ook

Jasper, Jasper Nationaal Park

In Jasper Brewing Company geweest? Deel je ervaringen!