Beoordeeld op 4 september 2016

Prijs kwaliteit de moeite waard.
Zaten op het 20 ste verdiep met een prachtig zicht op de bow river
Badkamer een beetje verouderd maar alles proper en netjes.
Ontbijt was 20 cd per persoon,maar wel echt uitgebreid.

Kamertip: Hoe hoger hoe mooier uitzicht!
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Delta B, General Manager van Delta Hotels by Marriott Calgary Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2016

Thank you for feedback from your stay. I was happy to read your positive comments but disappointed that we did not meet your overall expectations. We will attempt to reach out to you to understand how we could have improved your stay.

Sincerely,
Jason Clark, General Manager

Beoordeeld op 5 augustus 2016 via mobiele applicatie

Superrelaxed midden in de stad. Niet duur maar wel 4 sterren waardig!! Zwembad en fitness goed verzorgd. Op de 24e verdieping een lounge waar s middags gratis een afternoonsnack en drankjes staan.
Receptiepersoneel is heel behulpzaam ! Tot 14 u kun je uitchecken.
Al met al veel voordelen voor weinig geld!

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Delta B, General Manager van Delta Hotels by Marriott Calgary Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2016

Vielen Dank für Aufenthalt in unserem Hotel . Ich bin froh, dass Sie sich entscheiden auf unserer Club-Etage zu bleiben, da dies ein hervorragendes Preis . Ich hoffe, dass Sie in der Zukunft zurückkehren.

Mit freundlichen Grüßen,

Beoordeeld op 4 augustus 2016

Heerlijk hotel zo net voor de terugreis naar Nederland, vanuit Calgary. Best makkelijk te bereiken , Downtown Calgary stelt niet zoveel voor. Grote luxe kamers met heerlijke bedden. Mooie "gym". Starbucks aangrenzend voor een koffie of lekker ontbijt. Vlakbij de Stephen Avenue Walk , waar diverse winkels en restaurants te vinden zijn.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie

Hartelijk dank voor uw recente beoordeling . Ik was blij om te lezen dat je had een fantastisch verblijf bij ons en dat u in staat waren om te winkelen en te eten op onze famour street " Stephen Ave " . Wij hopen u terug in de nabije toekomst te verwelkomen.

Nogmaals bedankt voor uw feedback.

Oprecht,

Beoordeeld op 28 juli 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt ideaal in downtown Calgary. Snel te bereiken vanaf het vliegveld. Even goed opletten wanneer je aankomt: linker rijbaan aanhouden en bij het hotel links af slaan een onderdoorgang in. De ingang is niet goed te zien vanaf de straat, want bevindt zich in deze doorgang die onder het hotel doorgaat. Goede kamer, bed en badkamer. De hogere kamers aan de achterkant hebben een mooi uitzicht over de stad. Ontbijt is in buffetvorm. Het hotel is aangesloten op Plus 15 Skywalk, het stelsel van loopbruggen in Calgary.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Delta B, General Manager van Delta Hotels by Marriott Calgary Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2016

Dank u voor de tijd neemt om dat aan Delta Calgary Downtown. Ik was blij om te lezen dat je had een aangenaam verblijf bij ons . Wij hopen dat u bij ons zal verblijven de volgende keer dat u bezoekt Canada .

Oprecht,

Beoordeeld op 5 juni 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel is een absolute topper. Het personeel is zeer vriendelijk en uitermate behulpzaam! De ligging is zeer centraal. Ideaal om de stad te verkennen. De bedden zijn heerlijk en de badkamer zeer schoon. Kortom een aanrader!

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Delta B, General Manager van Delta Hotels by Marriott Calgary Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2016

Lieber Gast,

Vielen Dank für Ihre positive Kommentare , und ich bin glücklich, dass Sie Ihren Urlaub in unserer Stadt genossen . Ich hoffe, dass Sie nach Kanada in die Zukunft zurückkehren und bleiben Sie mit Marriott Hotels wieder .

Mit freundlichen Grüßen,