Vandaag geopend: 07:30 - 21:00

vanaf US$ 45,40
vanaf US$ 83,51
vanaf US$ 141,88
Beoordeeld op 10 augustus 2019

Je rijdt met een busje rond met gids. Onze gids, Nicole, was zeer enthousiast en gaf vlot uitleg. Helaas geen wildlife gezien.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 1 maart 2019 via mobiele applicatie

Bijzonder leuke tour naar Johnston Canyon met Discovery Banff Tours. Zeer informatief en interessant. Absoluut een aanrader en prima prijs kwaliteit verhouding.

Datum van activiteit: maart 2019
DiscoverBanffTours, Manager van Discover Banff Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2019

Hallo,
Bedankt voor het delen van je ervaringen met de Johnston Canyon Icewalk. We zijn zo blij dat je van je winterwandeling met ons hebt genoten en we hopen je terug te zien in Banff.

Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

Goed, het weer hadden we niet mee.. maar.. wat een mislukking was het! Als je met een km of 60-70 langs de bossen rijdt, is het erg lastig om wild te zien..
We hadden meer een City tour dan een wild tour. We reden meer door Banff zelf dan in het buitengebied.
Geen aanrader!

Datum van activiteit: augustus 2018
DiscoverBanffTours, Manager van Discover Banff Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2018

Hello Hallo Harm,
Bedankt dat je hebt deelgenomen aan de Evening Wildlife Safari en het spijt ons te horen dat deze tour niet aan je verwachtingen voldoet. We doen ons best om de aard van de rondleiding en het dierenleven recentelijk duidelijk te maken op de website en bij de reserveringswinkel, zodat gasten weten wat ze waarschijnlijk in een bepaalde tijd van het jaar zullen zien. Dit is een verharde route met de bus, en hoewel de route elke avond varieert, afhankelijk van waar we de laatste tijd dieren hebben gezien, kunnen we niet van verharde wegen in een nationaal park komen. Op de dag van je rondleiding waren we in staat om herten en elanden te spotten, dus ik hoop dat je het leuk vond om deze dieren te zien, en ook meer te weten te komen over de lokale fauna en het belang van de strategieën voor natuurbeheer in nationale parken. Ik hoop dat je de rest van je tijd in Banff hebt genoten en excuses aanbiedt voor mijn arme Ducth.

Beoordeeld op 4 september 2017 via mobiele applicatie

De avondsafari bleek een rondritje te zijn met een grote bus over de gewone wegen, wat je zelf met de auto ook kan doen. Er werd ons gevraagd om mee uit te kijken maar Linda reed veel te snel waardoor we de kans niet kregen om te kijken. De rondrit zelf was ook chaotisch, communicatie tussen collega's ging niet vlot. De weinige dieren die we dan uiteindelijk te zien hadden gekregen waren dankzij een andere bus die gestopt was op de rijweg en door een mede reiziger die een vogel had gespot. Bijkomend werd meermaals aan Linda gevraagd om de airco lager te zetten omdat ik al een serieuze verkoudheid had. Ze heeft hier heel even gehoor aan gegeven, totdat de bus even had stilgestaan. Sindsdien de airco terug volledig open voor de hele rit, resultaat: mijn partner ziek geworden en mijn verkoudheid nog erger. Alles behalve fijn om zo een rondreis Canada verder te zetten.

Datum van activiteit: september 2017
BKKMTN, Owner van Discover Banff Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2017

Hi
Sorry the tour didn't meet your expectations. You can certainly explore Banff on your own without the benefit of a tour guide, their stories, facts, fun trivia or someone else doing the driving. We are here to help people make their visit to Banff more entertaining and informative through the eyes of our guides. Regarding the AC I'm sorry you felt it was too cold on board. I believe the day you were on tour was 30 degrees outside. It must have been difficult for our guide to balance the demands of everyone on board, most wanting it very cool, but yourselves wanting it not as cool. I hope you were able to enjoy the rest of your stay in Banff.

Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben de evening safari gedaan en vonden het tegenvallen: een standaard rondje over de openbare weg! Gids praatte veel, maar had weinig ook voor dieren. Dit stelt niets voor vergeleken met een safari in het Krugerpark. Met je eigen auto een rondje om Banff reiden is in ieder geval een stuk goedkoper!

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

We deden de 'Evening Wildlife Safari'. Pick-up was prompt en veelbelovend, maar vervolgens hebben we de regio een beetje rondgereden zonder iets bijzonders te zien. Dat kan ik zelf ook.
De gids was wel vriendelijk en vertelde veel, maar reed naar onze zin ook iets te veel door waardoor het moeilijk was te helpen of we tussen de bomen iets konden spotten.

Datum van activiteit: augustus 2017