“Aanrader!”
Beoordeling van The Maple Leaf

The Maple Leaf
Reserveren met OpenTable
The Maple Leaf is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 20 van 158 Restaurants in Banff
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Grote groepen, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is zeker niet goedkoop maar zeer lekker! Het is verfijnd en vol smaak, veel keuze uit verse gerechten. Ook de cocktails zijn een aanrader!

2 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ter attentie van onze trouwdag zijn we gaan eten bij de maple leaf. Gereserveerd met vermelding van dit feit en we kregen een mooie tafel aan het raam met uitzicht op het centrale kruispunt downtown banff. Zelfs de aperitiefjes waren van het huis! Super attent. We kozen voor de seafood platter 3 lagen voor 150 CAD. Met een mooie fles bijpassende witte wijn. Dat was echt genieten met hoofdletters!! Super. Geweldig. Heerlijk. Smullen. Neem er de tijd voor. Het is een hele berg eten! Klein advies voor het restaurant, de lamellen voor het raam mogen wel eens schoongemaakt worden. Als je daar vlak naast zit is dat niet zo fris. Prima service. Akkefietje met het dessert werd netjes opgelost. Zeker een aanrader in Banff.

28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier weet men hoe je een stuk vlees moet bakken. Zeker niet goedkoop maar dat weet je vooraf. Prijs kwaliteit goed/zeer goed.

13 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De bananentoast was erg lekker. De bagel met zalm niet zo, de kruidenkaas was behoorlijk overheersend. De service was prima.

3 augustus 2016 beoordeeld

Wat wil je op Canada Day? Gelukkig konden wij gelijk terecht en kregen een tafeltje dat schuin uitkeek op Banff Av. Bediening was druk maar wel vriendelijk. De zalm was heerlijk, maar de crabcakes waren matig (te weinig vis). Wij konden niet echt genieten van de ambiance en waren weer snel weg. Misschien was een andere dag beter geweest om hier te eten. Probeer het gewoon.

Reizigers die The Maple Leaf bekeken, bekeken ook

Banff, Banff National Park

Banff, Banff National Park

In The Maple Leaf geweest? Deel je ervaringen!