Beoordeeld op 21 september 2017

Dit hotel heeft ruime nette kamers. Goede ligging tov het centrum. Vriendelijk personeel. Het ontbijt is gevarieerd en lekker. Er was elke dag fruit. Onze kamers hadden een kitchinette en salon met afzonderlijke slaapkamer. Kamers aan de achterkant zijn bijzonder rustig. Er was gratis internet.

Kamertip: Wij hadden een bijzonder rustige kamer aan de achterkant.
Beoordeeld op 16 september 2017 via mobiele applicatie

Heel mooi hotel. Faciliteiten zijn zeer goed. Ook personeel en lobby uitstekend. Na een dag skiën of wandelen is het zwembad echt bijzonder. In de stijl van een grot. Met buiten het centrum van Banff maar nog steeds op loopafstand.

Datum van verblijf: februari 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 21 juli 2017 via mobiele applicatie

We hebben in het restaurant gegeten dit omdat ze enkele vegetarische maaltijden hadden, lekker gegeten en prettige bediening. Prijs was redelijk voor de kwaliteit, het hotel werkt ook qua fietsverhuur samen met Caribou Lodge

Beoordeeld op 8 juli 2017

Dit hotel heeft ruime kamers, een grote ondergrondse parking en is goed gelegen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijtbuffet is lekker en gezond, met vers fruit. Je kan er je eigen wafeltje vees bakken.

Beoordeeld op 4 mei 2017 via mobiele applicatie

In Banff verbleven we bij Fox hotel en suites. De entree was erg mooi en het parkeren gratis. De kamer was zeer klein en erg gedateerd. Het bed was zacht waardoor mijn vrouw en ik last van ons nek hadden de volgende ochtend. Buiten naast onze kamer was een soort schoorsteen die een zoemend geluid maakte. Het continentaal ontbijt was matig. Het hotel ligt een aantal minuten lopen van het centrum.

Datum van verblijf: mei 2017
Bedank Eugene en Sandh... v