16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi hotel. Faciliteiten zijn zeer goed. Ook personeel en lobby uitstekend. Na een dag skiën of wandelen is het zwembad echt bijzonder. In de stijl van een grot. Met buiten het centrum van Banff maar nog steeds op loopafstand.

Verbleef: februari 2017, reisde alleen
21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben in het restaurant gegeten dit omdat ze enkele vegetarische maaltijden hadden, lekker gegeten en prettige bediening. Prijs was redelijk voor de kwaliteit, het hotel werkt ook qua fietsverhuur samen met Caribou Lodge

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
8 juli 2017 beoordeeld

Dit hotel heeft ruime kamers, een grote ondergrondse parking en is goed gelegen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijtbuffet is lekker en gezond, met vers fruit. Je kan er je eigen wafeltje vees bakken.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
4 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In Banff verbleven we bij Fox hotel en suites. De entree was erg mooi en het parkeren gratis. De kamer was zeer klein en erg gedateerd. Het bed was zacht waardoor mijn vrouw en ik last van ons nek hadden de volgende ochtend. Buiten naast onze kamer was een soort schoorsteen die een zoemend geluid maakte. Het continentaal ontbijt was matig. Het hotel ligt een aantal minuten lopen van het centrum.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Bedank Eugene en Sandh... v
1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Luidruchtig hotel met kleine kamers. De kamers zijn volledig uitgerust maar zonder koelkast en die mis je wel.
Vanaf 6 uur hoor je andere reizigers vertrekken en de leveranciers aankomen.
Het ontbijt is uitgebreid maart voor spek moet apart betaald worden.
Het zwembad, eerder hottub, maakt dan wel weer veel goed

Verbleef: juli 2016, reisde met familie