Beoordeeld op 17 april 2019

Redelijk tot goed hotel, aan de rand van Banff. Hotel heeft wel wat onderhoud nodig, is gehorig, maar is verder schoon.
Aanrader hot tub met heerlijk uitzicht. Hotel is uitvalsbasis voor diverse uitstapjes.
Het gezellige centrum van Banff is op 10 minuten rijden.

Datum van verblijf: april 2019
JuniperMgr, Manager van The Juniper Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2019

Thank you for visiting and I hope you enjoyed your time in Banff National Park ~

Beoordeeld op 21 februari 2019

Hotel 5 minuten met de auto van Banff. Mooi uitzicht over de bergen. Ruime kamers, twee twee persoonsbedden. De bedden kraken wel een beetje en kamers beetje gehorig, met name luidruchtige gasten op de gang. Kamers aan voorkant hebben balkon, aan achterkant helaas niet. Hot tub is heerlijk. Niet al te groot, maar vanuit de tub schitterend uitzicht. Ontbijt en diner van kaart, maar is sterrenkwaliteit. Heerlijk!

Kamertip: Aan beide kanten hotel schitterend uitzicht.
Datum van verblijf: februari 2019
JuniperMgr, Manager van The Juniper Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2019

I definitely recommend booking our Deluxe Rooms if you'd like a private balcony or walk-out patio, along with panoramic mountain views! Thank you for choosing The Juniper ~

Beoordeeld op 28 augustus 2018

Bij aankomst werden we vriendelijk onthaald en stond er direct iemand klaar om ons te helpen met het binnendragen van onze koffers.

We hadden een van de suites geboekt en hadden vandaar een prachtig uitzicht over de vallei waarin Banff lag. Hoewel we daarbij over de snelweg heen keken had je hiervan geen enkele last. Het hotel ligt hoog genoeg om dat niet te zien en de deuren zijn ruim voldoende geluiddempend. Alleen het zitten op de balkons buiten, is wellicht iets minder aan te raden door het geluid van de auto's.

Bedden waren uitstekend en ook de badkamer was comfortabel en ruim. Parkeer gelegenheid pal voor het hotel en door de ligging een prima uitvalsbasis om het park verder te verkennen.

In de avond hebben we in het restaurant gegeten waar het eten wat duurder is, maar kwalitatief ook weer erg goed, waardoor de prijs-kwaliteit verhouding prima is.

Voor ons, reizend met een 10 maanden oud kind, was het extra prettig dat het restaurant pal onder de hotelkamers gepositioneerd is, waardoor we met behulp van een babyfoon onze baby gewoon in de kamer te slapen konden leggen en toch goed konden horen of alles goed ging.

Al met al een prachtig hotel met (zeker aan de kant van de snelweg) een prachtig uitzicht over de vallei. Een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2018
JuniperMgr, Manager van The Juniper Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2018

Thank you for choosing The Juniper Hotel & Bistro to host you during your time in Banff; I'm glad you were able to have a relaxing family vacation!

Beoordeeld op 6 oktober 2017

Dit hotel voldeed perfect aan onze eisen. Goed ontvangst, prachtige kamers met alle comfort en wat een panorama. Personeel is vriendelijk. Kortom niks op aan te merken.
Bezoek zeker de bistrot : prima ontbijt en het diner is klasse. Prima Wifi.
Een aanrader.

Datum van verblijf: september 2017
JuniperMgr, Manager van The Juniper Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2017

Thank you for choosing The Juniper Hotel & Bistro for your visiting in Banff National Park!

Beoordeeld op 2 oktober 2017

wij hadden een bijzonder smaakvol en praktische ingerichte ruime kamer met zicht op Mt. Rundle - je zou bijna een hele dag binnenblijven om van het uitzicht met de steeds wisselende bewolking te kijken... ware het niet dat de bergen erom vragen dat je ze gaat verkennen.

Er is verrassend veel keuze voor het ontbijt dat al even verrassend lekker is.
Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam.
Er is eveneens een hot tub met zicht op de bergen...

Voor dit hotel alleen al zou je naar Banff (op zeer korte afstand gelegen) terugkeren.

Kamertip: kamer 108 heeft uitzicht op Mt Rundle
Datum van verblijf: september 2017

I am so glad you enjoyed your time at The Juniper Hotel & Bistro; thank you for staying with us!