4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

we hebben hier kennis gemaakt met zeer behulpzaam personeel aan de balie. we hadden wegens brand problemen met een van onze volgende hotels en ze hebben ons hierbij fantastisch geholpen . bedankt.de kamers zijn ruim en proper, het ontbijt voldoet aan de verwachtingen.

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
RundlestoneFOM, Manager van Rundlestone Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2017

Thank you for your review, frankRoselare.

All staff here at the Rundlestone Lodge are pleased to hear we have been of some help!

Unfortunately the fires close by are creating an inconvenience to holiday makers this summer but we are optimistic that you are making the most of the situation as most of Banff's attractions are still open for business.

We appreciate all your feedback regarding the hotel's amenities; the rooms' cleanliness and sizes are something we take pride in.

Enjoy the rest of your trip!
-the Rundlestone Lodge team

4 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De Lodge heeft een mooie grote entree met een gezellige haard en een receptie. Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam.

Wij hadden een suite met kitchenette en op de vide de slaapkamer. De suite is erg ruim, heeft een open haard, kluisje, grote badkamer, eettafel met twee stoelen, leren bankstel met salontafels en een grote flatscreen tv. Op de vide staat een kingsize bed, twee stoelen, wat opbergruimte en een flatscreen tv. De keuken heeft geen oven en maar twee pitten, maar de rest is allemaal aanwezig. WiFi is goed, snel en gratis. Alles was erg goed schoongemaakt.

De Lodge heeft een verwarmde ondergrondse garage tegen betaling. Er is een binnenzwembad en een steakhouse in het gebouw. De lokale bus stopt op 30 meter afstand en 20 meter verder stopt de skibus die je naar alle drie de skigebieden brengt. (Gratis als je een 3 gebieden skipas koopt)

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
10 november 2016 beoordeeld

Wij verbleven op doorreis een nacht in de Rundlestone Lodge in een suite aan het eind van de gang op de eerste verdieping en rustig gelegen. Bedden/matrassen waren prima en de kamer(s) waren schoon en ruim opgezet. Parkeren was volgens mij niet gratis! Op loopafstand gezellig dorp met veel restaurants - ca. 15 minuten. Als je het National park binnen komt weet je dat alles twee keer zo duur is (supermarkt!) en daar is het hotel geen uitzondering op. Uitgezette wandelingen in de omgeving (hiking) vielen een beetje tegen. Al met al was een nacht wel genoeg, prijs/kwaliteit OK maar niet meer dan dat.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
18 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven 2 nachten in Rundlestone Lodge. Nette kamer op de begane grond. Op loopafstand van het gezellige centrum. Ontbijt niet inbegrepen maar wel mogelijk in buffetvorm tegen vergoeding. Kamer is schoon en ruim.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
8 juli 2016 beoordeeld

Mooie grote kamer, voorzien van koelkast. Badkamer is netjes, ontbijt niet (standaard) inbegrepen. Parkeren is wel gratis. gelegen dichtbij centrum van Banff. Wel rumoerig, omdat onze kamer vlakbij de lobby was. beter was geweest om een kamer op een andere verdieping te hebben.

Kamertip: Niet op de begane grond, erg rumoerig
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner