“Niet heel bijzonder”

Keukens: Canadees
Geschikt voor: Grote groepen, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Diner, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld

Redelijk geprijsd, maar niet heel bijzonder. Er zijn betere en gezelligere mogelijkheden in Banff voor hetzelfde budget.

Datum van bezoek: september 2019

2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat wij van bier en burgers houden, kwamen wij al snel hier uit. We waren echter teleurgesteld over de kwaliteit van het eten, het was niet bijzonder vergeleken met andere burgers die wij in Canada hebben gehad. Het bier was prima. De service/bediening was gemiddeld. Al met al sprong het er niet echt uit wat ons betreft.

Datum van bezoek: juli 2018
29 juni 2018 beoordeeld

Leuke eetcafé in het centrum van Banff. Hadden moeite om het café te vinden, is namelijk gevestigd op de tweede verdieping. We waren de ingang een paar keer voorbij gelopen.

Gevarieerd menu met eenvoudige gerechten. Kozen allebei voor een broodje hamburger en die smaakte prima. Diverse lekkere, zelf gebrouwen biertjes uit de tab.

Relaxte sfeer. Vriendelijk personeel. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Datum van bezoek: juni 2018
4 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Positief:
- erg gezellige sfeer met uitkijk op brouwerij
- lekkere en gevarieerde biertjes
- biertjes zijn niet erg duur, op donderdag zijn de liters $8,5 CAN.
- tegenover de bushalte

Negatief
- eten redelijk prijzig

Datum van bezoek: juni 2018
31 december 2017 beoordeeld

heel drukke zaak met veel volk, maar efficiënte bediening. Lekker eten en veel keuze van locale bieren.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Banff Ave Brewing Co bekeken, bekeken ook

Banff, Banff National Park

Banff, Banff National Park

In Banff Ave Brewing Co geweest? Deel je ervaringen!