Vandaag geopend: 09:00 - 23:00

Meer info
vanaf US$ 1.075,35
Meer info
Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

Eerste probleem dat je ondervind is een parkeerplaats zoeken. Omdat men voor de gondel naar Sulphur Mountain dezelfde parkeerplaats gebruikt is dat al een hele opgave en moet je de auto ver weg zetten en dan er naar toe lopen. Naja prima, wij naar binnen en naar 25 minuten heerlijk dobberen roept er een badmeester: “iedereen eruit er is een ongeluk gebeurd”. (klein kind had in het bad gepoept) Dus dat hele bad leeg en iedereen moest naar de kleedcabines. Eerste schatting, binnen 30min kan je er weer in. Inmiddels had iedereen om ons heen er genoeg van en begon te vertrekken. Toen hoorden wij dat het een uur zou duren... wij hebben toen besloten om ook maar te vertrekken. Denk maar niet dat je dan je geld terug kreeg. Vanaf 30min geen restitutie... wij zaten er in totaal (met omkleden) 35min in. Wij konden nog eens voor niks terugkomen maar op onze commentaar dat wij morgen weer naar NL vertrekken kregen wij het antwoord: Pech gehad. Wat een ballentent.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 18 juli 2018

Wij hadden een pech dag en besloten de dag daarna even tot rust te komen in de springs.. ondanks dat het natuurwater was aangevuld met niet natuurlijk verwarmt water, konden we toch erg genieten van het uitzicht en het heerlijk warme water. Het was buiten -11 graden en het water rond de 39 graden.. heerlijk beetje druk, maar wij houden van gezelligheid

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 20 juni 2018 via mobiele applicatie

Je spieren even laten rusten na het vele hiken in Canada - de perfecte plek. Het warme water voelt zalig aan. Is wel in een zwembad.. maar toch aangenaam

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 30 juli 2017 via mobiele applicatie

Het water is natuurlijk lekker warm. Wij gingen rond half 11, toen werd het al steeds drukker ook op de parkeerplaats. Binnen in het bad begon het pas echt druk te worden rond 11:20. Toen was er praktisch geen parkeerplek meer te vinden toen we naar de auto liepen.

Als je lekker vroeg ga is het dus nog rustig en is een klein gedeelte in de schaduw. De kleedhokjes mogen wel een opknapbeurt gebruiken.

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 16 juli 2017 via mobiele applicatie

Slechte activiteit van heel onze vakantie in Banff en Jasper. Gewoon een bad warm water met te veel volk erin. Je hebt geen uitzicht en het is zelfs niet natuurlijk maar een gewoon zwembad. Ik heb reeds vele hot springs gedaan in mijn leven die 1000 keer mooier zijn. De naam moet veranderd worden naar hot tub in plaats van hot spring.

Datum van activiteit: juli 2017