Beoordeeld op 21 november 2018 via mobiele applicatie

Bij binnenkomst vriendelijk begroet door personeel achter de balie. De kamer is een standaard hotelkamer. Prima kamer, niet groot maar zag er verzorgd uit( je verblijft voor een groot deel van de tijd buiten je hotelkamer.) Het bed is meer dan prima( heerlijk geslapen). De badkamer is niet groot maar zag er schoon en verzorgd uit. Overall een prima hotel om een paar dagen te verblijven

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 2 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben hier twee nachten verbleven voor ons bezoek aan het Banff Nationaal Park. Het hotel ligt redelijk uit het centrum, bijna 2km van de meeste restaurants af. Dat maakt het net te ver om ‘even’ de stad in te lopen, maar wel fijn om uit de drukte te zijn.

Het was fijn dat ze een eigen ondergrondse parkeergarage hadden. Het enige nadeel vonden wij dat de liften heel langzaam waren en er ook 1 kapot was die niet werd gemaakt. Normaalgesproken zou ik de trap nemen, echter de trap gaat maar tot de tweede etage terwijl wij hoger zaten. Dat was dus alsnog telkens weer wachten op de lift. Dat werd wel storend op een gegeven moment.

De kamers waren simpel maar prima. De WiFi op de kamer was heel slecht, we zagen ook regelmatig mensen in de lobby zitten om gebruik te maken van de WiFi. Het stoomzwembad was niet zo groot, maar voor een keer wel lekker.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 15 juni 2018 via mobiele applicatie

Prachtig hotel.. mooie kamers en heerlijk groot bed .. alles lekker schoon en fris en the keg steakhouse in het hotel is een heerlijk restaurant om te eten .. bij de bar kun je ook eten alleen de kaart is wat kleiner .. ook hebben ze heerlijke cocktails !! Zwembad en spa aanwezig en ook het ontbijt is prima bij te boeken

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 4 mei 2018 via mobiele applicatie

Hotel zelf ligt prima in Jasper. Leuke restaurants in de directe omgeving en ook het steakhouse in het hotel is zeker aan te raden. Wij waren hier in mei, in de nacht 2 graden buiten maar zelfs met ramen open en kachel uit werd het niet koeler dan 23 graden in de kamer. Airco is er niet aanwezig. Deze temperatuur maakte het slapen onaangenamen.

Receptie personeel was weinig geïnteresseerd in de gasten, er werd niet uit hun initiatief een praatje gemaakt. Leek soms dat contact vermeden werd.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 3 september 2017

Het hotel is centraal gelegen in Banff, ongeveer 10 minuten lopen naar het centrum. Goed hotel, kamer is niet super ruim. Wij verbleven hier 2 nachten. Personeel is vriendelijk (internationaal personeel uit alle windstreken van de wereld). Parkeren, gratis, in de ondergrondse parkeergarage.
Ontbijt, exclusief, in het bijbehorende restaurant.

Kamertip: Kamers zowel aan voor- als achterzijde, zijn goed;
Datum van verblijf: augustus 2017