Beoordeeld op 22 augustus 2017

Verbleven hier 2 nachten. Hotel is goed gelegen op wandelafstand van Banff centrum.
Zeer ruime en gezellige lobby.
Bij het inchecken kregen wij van de zeer vriendelijke receptioniste heel veel tips mee.
Kamer zeer ruim met goede bedden.
Ontbijt in buffetvorm met zeker voldoende keuze.
Wij waren hier zeer tevreden

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 21 juli 2017 via mobiele applicatie

Aardige bediening, maar dat is eigenlijk altijd in Canada het geval. Prima kamer, voldoende ruim. Goede gelegenheid om in de kelder te parkeren. Tevens fijn zwembad en spa, lekker even relaxen na een drukke dag.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 11 juli 2017

Tijdens onze rondreis hebben we 2 dagen in dit hotel verbleven. Inchecken verloopt heel vlot. Gratis privé garage onder het hotel. 's Morgens altijd verse koffie in lobby. Ruime aangename kamers. Het keg restaurant dat aansluit bij hotel is een gemakkelijke oplossing voor het diner en ontbijt en bovendien lekker. 2de dag was ontbijt minder, een aantal zaken ontbraken omdat er een bus was komen ontbijten en men te weinig voorzien had. Ook zou een spiegelei mogen inbegrepen zijn in de prijs van het ontbijtbuffet dat toch 21$ kost.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 17 maart 2017

Wij waren voor 13 dagen in Banff op Honeymoon. Hadden een hoeksuite geboekt en deze voldeed volledig aan onze verwachtingen. Wat een leuke ruime kamer. Beneden was er een supergezellige zitplaats met grote zetel een tv en tafel met twee stoelen aan een geellig open haard. er liep dan een tap naar de mezannine waar er een groot bed stond met opnieuw tv, kleine maar gerieflijke badkamer en een jacuzzi ruim genoeg voor twee. Vanuit de jacuzzi hadden we zicht op Cascade Mountain, prachtig!! Er was voldoende plaats om kleren weg te hangen. We hadden eer heerlijke douche. Perfecte plek om onze honeymoon door te brengen. Personeel aan de balie was altijd vriendelijk. Er was een in house car rental service. Van de welness hebben we geen gebruik gemaakt. Maar zag er mooi uit. Het in house restaurant The Keg is ook zeker een aanrader. Super lekker gegeten met fantastische bediening. Voor eht hotel stopt de skibus op vaste uren. En je kan gratis gebruik maken van de stadsbussen Roaming om naar het centrum te gaan. Je kan ook lopen, dat neemt een dikke 10 minuten in beslag. Zeker goed te doen! Het enig minpuntje was de netheid van de kamer. OP zich was de kamer wel proper, toilet was proper en douche maar er lag heel veel stof. Roosters waren zeer stoffig en op de kasten, tv, etc... Ook de ramen waren niet mega proper. Maar was een detail. Het is ook een donkere kamer, maar voor een wintervakantie vind ik dat wel gezellig.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 29 juli 2016

We verbleven 2 nachten in dit hotel. Supervriendelijk personeel. De Keg is een heerlijk restaurant met een vlotte bediening en goed georganiseerd. Ook het ontbijt is prima. Kamers zijn ruim en proper.
Zeker aan te bevelen.

Datum van verblijf: juli 2016