11 juni 2018 beoordeeld

Fijn hotel, zeer mooie en gezellige kamers. vriendelijke en behulpzaam medewerkers (tips voor restaurants en dergelijke)). Verzorgd ontbijt, bediening ervan mocht iets vriendelijker. parking voor wagen aanwezig.
Aanrader.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie kamers heerlijke hot tube, sauna en stoombad. vriendelijk personeel en je loopt zo het centrum in waar van alles te vinden is leuke restaurants en winkeltjes. helaas blijven we maar 1 nachtje. oja ze hebben parkeer plek genoeg

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
1 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Banff Aspen logde is een mooie logde gelegen in een prachtig omgeving . Je loopt zo het centrum in. Gezellig plaatsje met restaurants, cafe’s en winkels .
De logde is mooi. Het personeel erg vriendelijk !
Gratis WiFi wat prima werkt! Skibus stopt voor de deur. Ski huur prima geregeld, wordt naar je hotel/ logde gebracht en weer opgehaald. Ontbijt was eenvoudig , maar goed. Wij hadden inclusief ontbijt.
Een hottube , wat heerlijk was. Gratis badjassen . Kamer schoon en goede bedden. Kluisje gratis.
Bij de logde was een koffie/ theebar. Lekkere koffie. Kortom wij komen er zeker terug!!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
24 september 2017 beoordeeld

Het hotel is centraal gelegen. Eerder koele ontvangst. Propere nette en ruime kamer en dito badkamer. Koffiemaker, frigo, AC en gratis wifi en parking. Sauna en stoombad doen deugd. Goede bedden. Zeer lekker en uitgebreid ontbijt. Aan te bevelen.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
7 september 2017 beoordeeld

Dit hotel is een goede uitvalsbasis voor het verkennen van Banff National Park. Het ligt in het midden van Banff maar is ook tijdens de grote vakantiedrukte goed bereikbaar. Parkeren in de eigen parkeergarage dus er is altijd plaats. Kamers zijn ruim en schoon.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner