Beoordeeld op 13 november 2017

Een groot hotel net buiten Banff. Het hotel is in alle opzichten uitstekend. De service is bijzonder goed, vriendelijk en voorkomend. Het hotel is luxueus en de kamers zijn groot en buitengewoon prettig. Het ontbijt is van heel goede kwaliteit en er is een prima shuttle naar het dorp. Kortom een hotel zoals je dat wenst.

Kamertip: Alle kamers zijn prima.
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 5 september 2017

Uiterst professionele en vriendelijke ontvangst. Gemak van de valet parkeerservice. Verzorgd ontbijt met (prijs)-keuze uit continentaal of warm buffet. Zeer mooie indeling van de kamers en prachtig gelegen met mooi uitzicht. Express check-out. Vlotte en behulpzame telefonische Guest Service. Ook attentievolle service 's avonds in het Primrose restaurant. Meteen benaderd door de conciërge met tips en uitleg over de te rijden route naar de luchthaven van Calgary. De warmwater bronnen liggen a.h.w. In de achtertuin. Men heeft wel een wagen nodig om naar het centrum te gaan.

We zouden hier zonder moeite een week kunnen blijven. Misschien een nadeel is het grote aantal busreizigers, die allemaal vroeg de ontbijtzaal innemen en voor enige topdrukte zorgen. Ik had zelf enige moeite met de regeling van de airco, besefte midden in de nacht dat ik de 'fan' te hoog had ingesteld. ( vergissing met de pijl voor temperatuur ).
Ik vermoed dat we een upgrade naar een premium kamer hebben gekregen met die prachtige hoekvormige uitbouw.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 21 september 2016 via mobiele applicatie

Mooi gelegen prachtig uitzicht goed eten maar duur. Een glas wijn klein kost Cad 12,00 bv.
Zwembad en fitness ruimte waren prachtig mooi. Ze schrijven wel een paar honderd dollar van je creditcard wat in canada normaal is alleen duurde het hier minstens een week voor de reservering eruit was en gedurende die tijd is je limiet dus lager
Kamers ruim en schoon en ruime bedden

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 19 juni 2015 via mobiele applicatie

Prachtig Hotel gelegen tegen een van de berghellingen van Banff. Mooie kamer en veel voorzieningen . Goede restaurants en Bars. Prachtige omgeving. Zeer aanbevolen ! in het dorp vele leuke winkels en restaurants,de vermillion lakes zijn in de gouden uren erg mooi,arenden broeden langs het meer :)

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 6 mei 2015

Rustig gelegen even buiten Banff. heerlijk als onderbreking op een lange rondreis door Amerika en Canada. Heerlijk zwembad. Kamer premium room met Mountain view. Booked Direct Rimrock Rewards Parking self 16,00 dollar per nacht.

Datum van verblijf: april 2015