Beoordeeld op 2 oktober 2017 via mobiele applicatie

Heel simpel en oud hotel. Ontbijtzaal ja erg klein.. daardoor een lange rij om überhaupt binnen te komen. Na 9 uur was het ontbijt wel rustig...maar in Canada wil iedereen natuurlijk vroeg op pad.
Onze kamer keek uit op het parkeerterrein..we sliepen met de deur open met als gevolg dat we in de ochtend vergast werden door de touringcars..
Kamers zijn schoon.. bed is groot.
15 minuten lopen naar het centrum en voldoende parkeergelegenheid.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 22 september 2017 via mobiele applicatie

Ik werd hier niet vrolijk van. Het is het lelijkste gebouw aan de binnen en buitenkant van Banff. Vieze vloerbedekking, kapotte lampen, wc knopje stuk, deur kon niet op slot. In de kelder door een vieze gang kwam je bij de hottub. Deze was wel lekker warm maar de bubbels waren stuk. Plafond vol met gaten en verroest. Via een trap kwam je buiten bij het zwembad. Die trap lag vol met vogelveren. Maar de bedden waren goed en ook het ontbijt. Wel veel Japanners.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 22 juli 2017

wij verbleven in dit hotel tijdens onze rondtrip door Canada. Op wandelafstand van drukte van Banff centrum. Niets mis met dit hotel, is geen super de luxe, maar kamers en ontbijt waren dik in orde. Dus om tijdens rondreis te slapen zeker een hotel om te overwegen.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 28 augustus 2016 via mobiele applicatie

Sfeerloos, oud pand aan het begin van Banff. Kamer is oké, zonder enige extra voorzieningen. Wij zaten aan de zijkant en keken tegen de muur van het andere gebouw. De balkonverlichting blijft de gehele nacht aan wat zeer irritant is want er is geen airconditioning op de kamer waardoor het erg heet is. Om toch wat frisse lucht en verkoeling binnen te krijgen moet het raam en gordijn dus open waardoor je tegen het balkonlicht ligt aan te kijken. Geen koelkast. Wij kregen meerdere wifi codes en konden dus meerdere telefoons gebruiken. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Gratis parkeren.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 23 juli 2016 via mobiele applicatie

De ligging van het hotel is prima. Op loopafstand van het centrum. En je bent ook zo op weg naar de meren. Het personeel is vriendelijk.
Het hotel zelf lijkt wel een bouwval. De verf bladderd van het plafond. Geen koelkast en geen airco op de kamer. De centrale afzuiginstallatie maakt wel erg veel herrie. Erg schoon is het ook niet.
Het 'koude' ontbijt zit bij de prijs in. Je eet dan wel van kartonnen bordjes en drinkt uit plastic bekertjes. Het is eenvoudig maar er is voldoende. Voor CAN 8 kun je een warm ontbijt krijgen.

Datum van verblijf: juli 2016