Beoordeeld op 28 september 2017

Ontvangst was vriendelijk en efficiënt. Het hotel ligt op een loop afstand van downtown.
Je kunt je auto goed parkeren in de ondergrondse garage. Vandaar uit is de lobby goed te bereiken. ontbijtbuffet goed. Kamer zag er verzorgd uit.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 17 september 2016 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier het eind van onze rondreis door Canada. Het was een van de betere middenklasse hotels. Staff is vriendelijk. Kamer prima. Bed uitstekend. De badkamer is wel wat klein. Tapijt onder de wastafel niet erg handig. Geen koelkast en airco. Wij hadden het balkon op de binnenplaats dat is wat rumoerig 's avonds maar we hebben toch prima geslapen. Ontbijt is perfect. Gratis en uitgebreid. Fijne parkeergarage onder het hotel zonder extra kosten.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 16 september 2016

We werden bij de receptie gastvrij en vriendelijk ontvangen. Ruime parkeerplaats voor de huurauto. De WiFi werkte heel goed. De ligging van het hotel was redelijk dichtbij het centrum van het zeer gezellige stadje Banff, we liepen er vrij snel naartoe. In het restaurant van het hotel, The Meatball, hebben we de eerste avond heerlijke spaghetti met gehaktballetjes gegeten. Het ontbijt was super (het beste van alle hotels tijdens onze Canada-reis), roerei, hete worstjes, wentelteefjes, bacon, gekookte eitjes, we konden een omelet bestellen met ingrediënten naar keuze, enz., heerlijk!
Het enige wat ons opviel (is overigens geen kritiek) ten opzichte van de andere hotels tijdens onze Canada-reis: er was geen bijbel en geen koelkast in de kamer. We hebben er twee nachten geslapen. Het is ons heel goed bevallen.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 9 juli 2016 via mobiele applicatie

Mooie grote kamers, hoog ook vooral! Balkonnetje, 2 queen sized beds. Goed ontbijt! De opzet van kamers is een beetje een doolhof van gangen. Geen koelkastje is wat onhandig.
Het hotel ligt heel centraal. Wij waren hier echter op het eind van het Canada Day weekend en dat hebben we geweten. De straten waren zo vol, het leek meer op een of ander pretpark. Wellicht dat Banff ons daarom niet zo heeft kunnen bekoren.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 25 oktober 2015 via mobiele applicatie

Als backpacker ben ik op heel wat plaatsen geweest, maar dit sloeg alles.... Voor een hoge prijs lagen wij in een of ander bijgebouw naast dit hotel.
Geen bemande receptie, een vage ruimte met opgezette dieren was de entree.
Overal vies tapijt, afgebroken dingen en een muffe lucht.
De bedden waren compleet doorgelegen en vies. Alles was oude troep en een trieste uitstraling. S nachts was het een groot feest op de gang wat je niet verwacht als je deze prijzen betaald.....nooit naartoe gaan! Zonde van je geld.

Datum van verblijf: juli 2015
PtarmiganBanff, General Manager van Banff Ptarmigan Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2015

I'm sorry that your accommodation in Banff was not up to standard; however, I believe that you may have your experience confused with a different property. The Banff Ptarmigan Inn has 24 hour reception services and all hotel rooms are located inside the hotel. Our lounge and restaurant close at 10:30pm to avoid disturbances to our hotel guests.