23 mei 2017 beoordeeld

De lokatie van dit hotel is zonder meer goed te noemen. Parkeergelegenheid achter de zaak. Het stadje ligt midden in een National Park en wees dus niet verbaasd om 's ochtends grote herten in de straat te zien lopen. Het naast gelegen restaurant verzorgt de (ruim voorziene) ontbijtservice.

Kamertip: Aan de achterkant is er uitzicht op de parkeerplaats, maar dat is wel zo rustig. De voorkant ligt aan een vrij drukke weg.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
23 november 2016 beoordeeld

goed hotel
goede ligging
dicht bij het centrum
mooie kamer,
netjes, goede hygiene
goede bedden
wc en douche heel netjes
goeie service en bediening
ontbijt en diner in het restaurant ernaast
vriendelijk personeel

Kamertip: zuidkant is beter
  • Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
GM-IMI, General Manager van Irwin's Mountain Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 maart 2017

Thank you Peter M. for you review of our hotel. Thank you for taking the time to comment and give us feedback. We love that. Please stay again with us real soon!

30 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel in het mooie stadje Banff. We kregen een gratis upgrade naar een grotere kamer. Het is een echt wintersport plaatsje. Jammer dat er geen ontbijt bij zat maar dat is opgelost door ernaast te ontbijten. Je hoeft daarbij niet eens naar buiten. Omdat we op doorreis waren en maar 1 overnachting hadden, hebben we verder geen gebruik gemaakt van ander faciliteiten.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner

Hello Joke V. Thanks for your review. I am so glad you stayed with us and that you enjoyed your time. Do come again soon! It's wonderful that you made use of our hotel for your one night stay and I hope you come and explore the Rockies again!

1 augustus 2016 beoordeeld

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
GM-IMI, General Manager van Irwin's Mountain Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2016

9 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had het al in reacties van tripadvisor gelezen. Zeer lage garage, maar als je voorzichtig aan doet, gaat het prima. Ook met een Hyundai Tucson.
Eerste indruk was inderdaad de indruk van gedateerd. De receptioniste had waarschijnlijk niet veel zin. Bij het inchecken bleef ze achter haar bureau zitten en van daaruit handelde ze alles af.
Alles wat we nodig hadden was aanwezig in de kamer. Wel een wat vreemde opstelling. De badkamer had alleen een douche en wc. De wastafel was in de kamer. Grote koelkast. Al stond deze wel erg koud. De andere morgen was alles bevroren. De airco stond ook heel koud. Boven de airco stond een eettafel ,er 2 stoelen, maar als de airco aan staat kun je daar niet zitten. Veel te koud en teveel wind.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
GM-IMI, General Manager van Irwin's Mountain Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2016

Dear Lia K. Well thank you for staying with us. But this is a first surrounding our AC being too cold. We are one of the few hotels in Banff that has AC. We are proud of this and I wish we could have helped you figure out this but it is obvious language was a bit of a barrier. We are sincerely sorry for this. We hope you will stay with us again as we desire to make everyone's stay great.