Beoordeeld op 13 juni 2017

We verbleven hier onze eerste 2 nachten van onze trip. Vriendelijk ontvangst met een mooie ruime kamer. Uitgebreid ontbijt. Het fijne was dat we gratis in de ondergrondse parkeer garage konden parkeren. Het hotel is centraal gelegen met winkels en restaurants op loopafstand.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 8 juni 2017 via mobiele applicatie

Goed hotel zoals bijna alle Best Western s.
Mooie kamer lekker rustig en schoon . Balkon met stoeltjes . 2 Heerlijke fauteuils . Goed ontbijt en een inpandige garage .
Vlak bij eetgelegenheden en winkelstraat . Erg gezellig .
En 2 koffersteunen klasse .

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 9 oktober 2015

het hotel vonden we niet gezellig maar de kamers waren groot en mooi,het eten was ook heel goed maar de eetruimte was te klein je moest op een tafel wachten.we vonden de meisjes aan de receptie niet heel vriendelijk maar het was er heel proper en het lag heel goed gelegen dicht bij Banff city

Kamertip: het uitzicht van de kamer keek uit op de garage
Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 6 juli 2015

Op doorreis hier één nacht overnacht. Personeel aan receptie had iets vriendelijker kunnen zijn. Geen info over ontbijt tijden of waar de ruimte was. Kamer groot en netjes. Ook badkamer was ruim. Zwembad aanwezig. Ontbijtruimte iets te klein voor het aantal mensen in het hotel. Bovendien een warme ruimte. Ontbijt zelf was goed, voldoende keus. Parkeren kan onder hotel in de garage. Vanuit hotel kun je in ruim 10 minuten naar het centrum lopen. Bij binnenkomst op de kamer lag er nog troep op het opgemaakte bed. Dit werd niet alleen snel opgelost maar ook op de foto vastgelegd.

Kamertip: alle kamers goed gelegen.
Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 23 mei 2015 via mobiele applicatie

Op doorreis door Banff , 1 nacht in dit hotel verbleven .
Zoals gewend van Best Western , een prima hotel , vriendelijk personeel en behulpzaam .
Keurige grote kamers met alles erop en eraan , zelfs een balkon met zitje .
Ook een indoor pool met jacuzzi , perfect.
En de volgende morgen een prima ontbijt, kortom een uitstekend hotel in Banff.

Datum van verblijf: mei 2015