“Aanrader”

De Flandrien
Geclassificeerd als nr. 3 van 3 Dessert in Lovendegem
Keukens: Belgisch
4 weken geleden beoordeeld

Lekker eten, vlotte bedien7ng, mooi kader prijs/kwaliteit een aanrader. Vrij groot aanbod. Zowel a la Carré als een menu.

Datum van bezoek: juni 2019

5 weken geleden beoordeeld

We waren in het restaurant rond 12 uur. We konden nog kiezen uit de vele tafeltjes. Na een kwartiertje waren alle tafels ingenomen. Gezellige sfeer, vlotte en vriendelijke bediening. Ondanks het vele volk konden we toch nog gezellig babbelen. De gebakken paling en het vlees waren megalekker. Zijn hier al dikwijls geweest en komen steeds terug.

Datum van bezoek: augustus 2019
4 september 2019 beoordeeld

Op een zondagmiddag hier langs geweest en , we kozen voor de maandmenu en hebben het ons niet beklaagd
Van aperitief tot de koffie was alles top !
Goeie lekkere wijnen , vlotte en vriendelijke bediening .
We komen hier zeker nog terug !!

Datum van bezoek: september 2019
4 september 2019 beoordeeld

een ramp om een gesprek te voeren aan tafel met zessen
maar het eten is meer dan goed, en dat compenseert gelukkig!!

Datum van bezoek: maart 2019
18 augustus 2019 beoordeeld

Van begin tot einde terug heel lekker . Genoten van de mega tomahawk( een dikke aanrader trouwens) voor mensen met grote honger :-) .

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die De Flandrien bekeken, bekeken ook

Sint-Martens-Latem, Oost-Vlaanderen

In De Flandrien geweest? Deel je ervaringen!