“Fantastisch !”

Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Roccaverano
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het was super hier ! De kaasjes, worstjes, bruchetta de wijn ! Het koude bier ! Bedankt we hebben enorm genoten op jullie terras !

Datum van bezoek: september 2019

12 augustus 2019 beoordeeld

leuke bar op het pleintje, jammer dat het terras niet open is voor het restaurant. traditionele keuken, echte italiaanse verlichting (ofwel schijnwerpers)

Datum van bezoek: juli 2019
16 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is een van onze absolute favorieten in de Piemonte. Meestal komen we hier op weekdagen voor een lunch/pranzo. Dit keer hadden we het geluk om op zondag een plek te krijgen voor de pranzo della domenica. De gerechten waren nog verfijnder dan op weekdagen. Een zeer uitgebreide wijnkaart en alles tegen een ongelofelijk goede prijs- prestatieverhouding.

Datum van bezoek: juli 2019
1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is hier zo klein en pittoresk, dat je er de geit niet gedekt krijgt. Maar oh wat is het hier romantisch!
Super bescheiden, vriendelijk en behulpzaam personeel, de kamers zijn brandschoon en het eten is inderdaad top. Als tussenstop zéker een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2019
23 oktober 2018 beoordeeld

Nu hadden wij het nadeel dat we deze zondagmiddag een uitgebreide pronzo (lunch) hadden genoten in een ander ristorante. Even zo goed naar deze locatie gegaan want je kunt er dineren in het restaurant maar pal eraan vast is een (snack)bar waar je gewoon met en tussen de Italianen koffie of een borrel kunt doen. Automatisch worden er dan ook wat lekkere hapjes geserveerd. Niets mis mee en met goed weer kun je heerlijk op het terras aan een mooi pleintje zitten.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Osteria del Bramante bekeken, bekeken ook

Sessame, Province of Asti
Cessole, Province of Asti

Mombaldone, Province of Asti

In Osteria del Bramante geweest? Deel je ervaringen!