“lunch”
Beoordeling van L' Atelier

L' Atelier
Geclassificeerd als nr. 3 van 11 Restaurants in Issigeac
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de vorige eigenaren is l'Atelier (voorheen El Borini) een verademing. Wij hadden hier al diverse keren gedineerd en nu ook eens geluncht. Voor €19,00 echt zeer lekker gegeten: gegrilde groenten (oa diverse soorten paprika) op toast, zeer malse "araigné de porc" (varkens filet) op een smeuïge aardappel/groente puree, waarin ook girolles waren verwerkt. Dessert was een leuk gepresenteerd potje pannacotta met een aardbeiencoulis. Vriendelijke bediening, gezellig terras. Aan te bevelen!

VictoriaGrace7588, Owner van L' Atelier, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juni 2018

Thank you for your review. We will see you soon

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen er op een zaterdagavond. De open haard brandde en het zag er heel gezellig uit. De stoelen zijn heerlijk comfortabel. De menukaart beperkt. Twee keuzemenu's van €32 en € 42. We kozen het menu van €42 en namen een fles van een halve liter Bergerac van €27. We kozen als voorgerecht Coquilles St. Jacques. We kregen na enkele amuses een groot bord met drie erg kleine Coquilles in een heerlijke saus. De bediening was wat formeel. De gerechten werden telkens zwijgend voor je neergezet wat een niet zo prettige indruk maakte. Het hoofdgerecht bestond uit twee kleine stukjes kalfsvlees, heel mals en erg lekker met vijf dunne sliertjes asperge. Verder niets. Het dessert was heel lekker, maar ook erg klein. We namen koffie toe. De koffie werd ook zwijgend gebracht. Alleen een kopje koffie met een bakje suikerklontjes. We zijn geen grote eters, maar hadden toch het gevoel dat we niet echt voldaan waren. De rekening inclusief alcoholvrij biertje vooraf €125. Geen goede prijs kwaliteit verhouding.

Thank you for your constructive comments.
As a recently opened restaurant and as a small business, we are aiming to work with quality produce from locally sourced suppliers. The dishes we serve are prepared with love from our kitchen staff. We have had a very positive response, from our other diners, that we are an excellent experience within our price range.

9 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nieuwe eigenaar, nieuwe kansen. Vol verwachting zijn we gaan dineren bij dit restaurant. De verwachting was hoog, de uitvoering was iets minder. Bediening liep niet helemaal lekker en de keuze op de kaart was beperkt. Er kwamen leuke amuses op tafel. De geserveerde gerechten waren goed op smaak en erg lekker maar de hoeveelheid was erg weinig. Hierdoor is de verhouding kwaliteit en prijs wat scheef. Een hele gezellige avond gehad en we komen zeker nog een keer terug om het nog eens te proberen.

gisteren beoordeeld via mobiele applicatie

2 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die L' Atelier bekeken, bekeken ook

Nojals-et-Clotte, Dordogne

In L' Atelier geweest? Deel je ervaringen!