Beoordeeld op 8 september 2019

Zeer geslaagd verblijf in een prima verzorgd complex , alles was er goed geregeld voor een geslaagde vakantie, zeker de restaurants voldoen aan wat je mag verwachten en het all inclusief concept is er prima

Datum van verblijf: augustus 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Catalonia_Caribbean, Director General van Catalonia Riviera Maya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2019

Dear Emmy,

Nothing gives us more pleasure than knowing that our guests return home with a good experience and feeling that the quality-price ratio has been worthwhile. Thank you very much for sharing your experience, we really hope you can come back very soon, it will be a pleasure to welcome you again.

Best regards,

Beoordeeld op 29 augustus 2017

Dit was onze eerste familie vakantie , we kwamen aan tijdens een tropische storm maar we waren zo onder de indruk van het hotel de ligging en de prachtige zee dat dit niets uit maakte. Het eten in de verschillende restaurants was heel lekker en prima geregeld . De kamers waren niet super modern , maar wel goed schoon en een prachtige ligging , wij keken vanaf ons balkon naar het zwembad en rechts naar de zee. De bedden sliepen heerlijk. Het entertainment was goed geregeld , er was elke dag wel iets voor je te doen, het personeel was heel behulpzaam.

Datum van verblijf: augustus 2017
Enrico R, Director General van Catalonia Riviera Maya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2017

Dear Matheus
Thank you for writing to us. We are so happy to know that you appreciated all the aspects of your stay and that you were impressed with our friendly staff and courteous service! We can't thank you enough for the nice remarks about our Resort, they are so kind and thank you a lot for recommending us. The biggest compliment that our team can get is your desire to return.

It will be our pleasure to welcome and pamper you once again!
Best Regards

Beoordeeld op 20 juli 2017 via mobiele applicatie

Verzorgde en heel mooie locatie, vriendelijk personeel, leuke activiteiten ( mogelijkheid om te snorkelen, duiken, zeilen, jetski's huren, massages en animatie gedurende de hele dag), lekker en heel divers eten (naast het buffet zijn er verschillende restaurants met telkens een andere specialiteit), veel mogelijkheden voor verkoeling (de zee en 5 zwembaden want je mag ook in die van zusterhotel "yucatan") Ik ben erg tevreden!

Datum van verblijf: juli 2017
Enrico R, Director General van Catalonia Riviera Maya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2017

Dear Jolien
Thank you for your feedback. We are so glad you enjoyed every aspect of your stay. Thank you for your nice remarks about the facilities, restaurants and friendly staff. We highly value your observations regarding our services, as we believe that they are the key to the continuing process of improvement. Thank you a lot for recommending us.

We'll be waiting for your return.

Beoordeeld op 25 mei 2017

Groot hotel, maar kleine opzet, waardoor het niet massaal aanvoelt. niet massaal (veel verschillende zwembaden/ restaurants). Ook fijn dat je bij het hotel kan snorkelen. Wij zijn er geweest met onze kinderen van 4 jaar. Zij hebben erg veel plezier gehad bij de mini-club

Datum van verblijf: mei 2017
Enrico R, Director General van Catalonia Riviera Maya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2017

Dear Aron.
Thank you for your comments; we are thrilled to know that you had an amazing stay. This kind of comments makes us feel so lucky and provide us such a wonderful feeling of how fortunate we are to be in a business where we can build memories that will be long lasting for our guests.

It will be our pleasure to welcome and pamper you once again!

Beoordeeld op 17 april 2017 via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit uitstekend hotel! Je moet wel zorgen dat je een privileged kamer boekt anders kom je terecht tussen dronken Amerikanen. All inn is ook echt all inn. Leuke afwisseling in restaurants. Spijtig dat je wel nie kan reserveren.

Datum van verblijf: april 2017
Enrico R, Director General van Catalonia Riviera Maya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2017

Dear Rafael.

We'll be waiting for your return.