“Goed restaurant.”

Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Dessert in Breukelen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant om een keer te gaan eten. Zeker als je onderweg bent en honger hebt. Mooie kaart met voldoende keus voor grote en kleine trek. Goed van smaak en vlot uit gereserveerd. Ook een dessert kaart met veel keuze. De volgende keer als we in de buurt zijn en we hebben honger stop ik er zeker weer.

10 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een bespreking was een rustige plekje gauw gevonden.
Na afloop hier ook gegeten. Eten was kwalitatief goed, de aardappeltjes en frietjes waren wat minimaal.

7 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima keus en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Was wel wat onrustig vanwege een verbouwing.
Bediening is vlot, maar vermoedelijk nogal persoonsgebonden.

Datum van bezoek: maart 2019
5 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag hebben we hier geborreld en bestelden we een portie frites. Toen de portie frites kwam leek dit al erg weinig. Toen we uiteindelijk de rekening kregen bleek dat we voor dat kleine beetje ook nog eens €3,75 moesten betalen. Echt belachelijk dit!

31 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een royale plak warme geitenkaas is de sappige salade helemaal af. Geroutineerd en proffesioneel bediend

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Van Der Valk Restaurant Hotel Breukelen bekeken, bekeken ook

Maarssen, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province
Breukelen, Utrecht Province

In Van Der Valk Restaurant Hotel Breukelen geweest? Deel je ervaringen!