“Goede plaats voor een bespreking en lekker eten, maar niet teveel...”

Van Der Valk Restaurant Hotel Breukelen
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Dessert in Breukelen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
10 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een bespreking was een rustige plekje gauw gevonden.
Na afloop hier ook gegeten. Eten was kwalitatief goed, de aardappeltjes en frietjes waren wat minimaal.

Datum van bezoek: april 2019

7 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima keus en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Was wel wat onrustig vanwege een verbouwing.
Bediening is vlot, maar vermoedelijk nogal persoonsgebonden.

Datum van bezoek: maart 2019
5 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag hebben we hier geborreld en bestelden we een portie frites. Toen de portie frites kwam leek dit al erg weinig. Toen we uiteindelijk de rekening kregen bleek dat we voor dat kleine beetje ook nog eens €3,75 moesten betalen. Echt belachelijk dit!

Datum van bezoek: april 2019
31 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een royale plak warme geitenkaas is de sappige salade helemaal af. Geroutineerd en proffesioneel bediend

Datum van bezoek: maart 2019
30 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons jubileum hebben wij hier heerlijk gedineerd. Wij komen regelmatig naar dit hotel voor een diner en zijn dan ook altijd tevreden over het a la carte restaurant en de service hiervan. Dit tot tegenstelling van het live cooking bufet.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Van Der Valk Restaurant Hotel Breukelen bekeken, bekeken ook

Maarssen, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province
Breukelen, Utrecht Province

In Van Der Valk Restaurant Hotel Breukelen geweest? Deel je ervaringen!