“Koffie drinken met wat ouderen v/d Ouderenfonds Plusbus”

Van Der Valk Restaurant Hotel Breukelen
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Dessert in Breukelen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
19 maart 2019 beoordeeld

Ja langs de A2 van Utrecht naar A'dam kom je op een maandag morgen al gauw in Breukelen bij v/der Valk terecht. Grote parkeerplaats met invalide plekken voor de deur, goed geregeld.
Ze waren intern aan het verbouwen maar wel open dus daar moet je dan maar doorheen kijken, erg druk binnen en dan nog een tafel voor 8 personen uitzoeken was onmogelijk maar al snel werden we naar een ander gedeelte gedirigeerd naar een leuke ronde tafel voor 8 personen, ideaal dus. Vlot werd de koffie met wat erbij opgenomen en geserveerd. Heerlijke cappuccino, goed gebak, lekker saussijzenbroodje en een heerlijke tosti. Ja als vanouds en niet te duur voor wat je krijgt. Apart afrekenen kon ook nog heel soepel, want dat ontbreekt er in veel horeca nog wel eens, en dat alles met grote vriendelijkheid. Best een verademing in deze tijd bij de horeca! We komen hier vaker dus!

17 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een paar keer per jaar zijn we met familie samen bij van det Valk, het klinkt wat gewoon, het klinkt wat burgerlijk en toch is van der Valk verre van dat.

Van der Valk is boven gemiddeld goed, van der Valk is ongewoon goed! De service is uiterst correct, het eten is smaakvol en boven gemiddeld voor een all you can eat restaurant.

Ja als je kijkt naar de prijs en dat wat je krijgt dan is Van der Valk ongewoon goed en bied veel meer dan je zou mogen verwachten.

Van der Valk heeft en geeft een ongedwongen thuis gevoel. Altijd weer een feestje om daar gezellig te mogen brunchen met z’n allen.

Datum van bezoek: januari 2019
16 maart 2019 beoordeeld

Met een groep in dit restaurant gegeten. Kregen 3 mini emmertjes patat voor 11 mensen. Anders moesten we 'extra' bijbestellen. Groentetaartje was droog. Geen groente in te herkennen, maar een soort vage groentebrij. De groep werd genegeerd. Niemand kwam vragen of we nog wat wilden drinken tijdens het eten, borden werden niet afgeruimd. Moesten zelf twee keer achter de rekening aan. Geen aanbeveling. Moeten de kosten van de verbouwing terugbetaald worden door bezuiniging op het eten? Voor ons de laatste keer geweest.

15 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onderweg naar huis wat gegeten, vriendelijk ontvangen en een keuze gemaakt van de zitplaats. Eten was keurig verzorgd en snel. Ondanks de verbouwing een aanrader voor een tussenstop.

4 maart 2019 beoordeeld

We komen hier 1 keer per jaar als we vanuit buitenland naar huis rijden. Was altijd een prima stop voor een goede schnitzel. Maar of het nu aan de verbouwing ligt...de prima schnitzel is niet prima meer. Het is een lap vlees die te lang in een te hete frituur gelegen heeft. De frietjes zijn wel oké, maar de warme groenten zijn ook weg. Alleen wat sla en koude rode koolsla. Wel hulde voor Bavaria bier! Maar dat is niet voldoende. Personeel is erg vriendelijk maar onvindbaar als je wilt afrekenen. Het leidinggevend personeel loopt zo snel mogelijk heen en weer zodat ze niet aangesproken kunnen worden. Dit gaat niet meer onze volgende tussenstop worden. En dat valt behoorlijk tegen voor een naam die ik hoog in het vaandel had staan.

Reizigers die Van Der Valk Restaurant Hotel Breukelen bekeken, bekeken ook

Maarssen, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province
Breukelen, Utrecht Province

In Van Der Valk Restaurant Hotel Breukelen geweest? Deel je ervaringen!