4 weken geleden beoordeeld

propere kamer en badkamer, heel goed uitgebreid ontbijt, prima service, vriendelijk personeel, mooi vernieuwd hotel. Kamer met douche gevraagd omwille van recente operatie, kamer vlak naast lift gekregen met douche, super service !

4 weken geleden beoordeeld

We waren voor 4 nachten in hotel Breukelen (van der Valk).
Hadden kamer 180 op de hoek, boven het restaurant op de hoek.
Slaapkamer prima. Alleen, de deur van de douche sluit slecht en veel water kom dan je kamer binnen.
Je kon de treinen op het spoor ernaast bijna niet horen. Ook de snelweg A2 van Utrecht naar Amsterdam was bijna niet te horen.
Schoonmaken was matig. Afval emmertje niet iedere dag leeg gemaakt.
Iedere morgen om ca. 6 uur en 's avonds na 11 uur werden we wakker gemaakt door het geschuif van tientallen stoelen met metalen poten over de stenen tegels. Het was oorverdovend voor 10 minuten of zo. Iedere dag weer. 's Morgens heel vroeg en 's avonds heel laat.
Ik heb 3 keer tegen de restaurant manager geklaagd en iedere keer werd me verzekerd dat hierna de stoelen zouden worden opgebeurd, zonder geluid te maken, wat echter nooit het geval was. ZEER ERGELIJK.
Op Zondagavond gingen we naar het restaurant waar je kon eten (buffert) voor een vast bedrag. Het uitgestalde eten was uitstekend. De service veel minder, maar het geluid van de honderden gasten (meest Chinezen) was overweldigend en oorverdovend. Ik kon geen gesprek met mijn vrouw hebben. VEEL TE VEEL MENSEN VOOR DIE OPEN RUIMTE, als sardientjes bijelkaar gepakt. Ook geen geluidsisolatie. Iedereen in 1 heel grote hal. Ik zal het iedereen ten sterkste afraden.
Het ochtend ontbijt buffet was goed en de service matig. Je tafel wordt niet dedekt. Je moet zelf je bestek en servet halen en zelf de koffie maken. En als je een bord leeg hebt duurt het te lang voor het wordt weggehaald. Koffie wordt ook niet bijgeschonken. Je moet telkens zelf de koffie maken in een machine

Kamertip: Don't take 1st floor. Too noisy.
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel met top restaurant.Jammer van de jonge arrogante ober,leek wel of hij kon doen en laten wat hij wilde.familie
Kan me niet voorstellen dat dit anders geaccepteerd wordt.
Kamers zijn top en hipontbijt is abnormaal lekker,en keuze bizar

Beoordeeld op 11 september 2019

Een echte aanrader voor een fijn verblijf in een prachtige omgeving voor heerlijk fietsen langs de Vecht. Goede bereikbaarheid met openbaar vervoer. 5 minuten lopen vanaf station. Ook fijn om steden zoals Utrecht en Amsterdam te bezoeken.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 10 september 2019

van der Valk is een prima Hotel en ook fijn personeel. Vriendelijk, accuraat en kundig. Elk jaar hebben wij een reünie en dit wordt zeker in een van der Vlak hotel. Wil het zeker iedereen aanraden voor een van der Valk hotel te kiezen.