“Eerste kennismaking met Same Same”
Beoordeling van Same Same

Same Same
Een tafel reserveren
za 25-5
20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 23 Restaurants in Breukelen
Keukens: Thais
26 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke Thaise gerechten aan de Vecht. Je komt binnen in een kunstatelier en wordt vriendelijk ontvangen. Nadat we plaats hadden genomen aan de ruime tafels in het restaurant werden we nog steeds omgeven door kunstvoorwerpen. Onze gastheer Jos begrijpt zijn vak, vriendelijk, behulpzaam en onderhoudend. Met z’n vieren hebben we verschillende gerechten gegeten van vis tot vlees, er is een ruime kaart met gradaties in pittigheid. Kortom aanrader.

Datum van bezoek: maart 2019

15 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het diner bij Same Same gebruikt voor een zakelijke meeting. Het restaurant leent zich hier goed voor. Mooie locatie, en leuk dat je door een galerij het restaurant in loopt. Geeft wat extra’s.

Het eten is van goede kwaliteit, smaakvol en op verzoek lekker pittig! Even wat anders dan ‘Nederlands pittig’, wat te vaak voor komt. Smaak is goed en het is mooi opgediend.

Personeel is vriendelijk en attent. Bediening is vlot, er wordt echt contact gemaakt en er hangt een goede sfeer.

Kortom: prima!!

Datum van bezoek: maart 2019
23 februari 2019 beoordeeld

Samen met vrienden hier voortreffelijk gegeten. We lieten ons verrassen door de Peter de eigenaar van dit unieke restaurant/galerie.
Er kwamen voor en hoofdgerechten op tafel die buitengewoon lekker waren.
Een aanrader om hier weer snel te gaan eten.
Een puntje van kritiek . Als nagerecht nam ik een Irish Coffee welke wat onder de maat was. Nauwelijks whisky en geen geklopte room. Ik heb dat met Peter besproken en hij zal zorgen voor verbetering.

Datum van bezoek: februari 2019
10 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van mijn vriendinnen nam ons naar dit restaurant. Op een doordeweekse dag, vol! (En dat zegt eigenlijk al genoeg) Gelukkig had ze gereserveerd.
We namen alle 3 een verschillend gerecht en dat ging op, helemaal op.
De gerechten zijn vers, vol van smaak, snel op tafel en prima bediening. Ik ga er zeker nog een keer terug.
Klein minpuntje: mijn vriendin vond de bonbons bij de koffie in verhouding te duur.

Datum van bezoek: november 2018
16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Same Same is een restaurant in een galerie, zodat je tussen de kunstwerken zit te dineren. De ruimte is hoog en de tafels staan ruim opgesteld. In combinatie met de verlichting ziet het er erg sfeervol uit. Ook de bediening is erg vriendelijk.

Het eten is in een woord uitstekend. Zeer goede authentieke smaken, beter dan wat je in Thailand soms voorgeschoteld. Het is duurder dan gebruikelijk in Thaise restaurants, maar gezien de kwaliteit is het dat zeker waard.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Same Same bekeken, bekeken ook

Maarssen, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province

Loenen aan de Vecht, Utrecht Province

In Same Same geweest? Deel je ervaringen!