“Voortreffelijk”
Beoordeling van Same Same

Same Same
Reserveren met
Same Same is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 23 Restaurants in Breukelen
Keukens: Thais
23 februari 2019 beoordeeld

Samen met vrienden hier voortreffelijk gegeten. We lieten ons verrassen door de Peter de eigenaar van dit unieke restaurant/galerie.
Er kwamen voor en hoofdgerechten op tafel die buitengewoon lekker waren.
Een aanrader om hier weer snel te gaan eten.
Een puntje van kritiek . Als nagerecht nam ik een Irish Coffee welke wat onder de maat was. Nauwelijks whisky en geen geklopte room. Ik heb dat met Peter besproken en hij zal zorgen voor verbetering.

Datum van bezoek: februari 2019

10 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van mijn vriendinnen nam ons naar dit restaurant. Op een doordeweekse dag, vol! (En dat zegt eigenlijk al genoeg) Gelukkig had ze gereserveerd.
We namen alle 3 een verschillend gerecht en dat ging op, helemaal op.
De gerechten zijn vers, vol van smaak, snel op tafel en prima bediening. Ik ga er zeker nog een keer terug.
Klein minpuntje: mijn vriendin vond de bonbons bij de koffie in verhouding te duur.

Datum van bezoek: november 2018
16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Same Same is een restaurant in een galerie, zodat je tussen de kunstwerken zit te dineren. De ruimte is hoog en de tafels staan ruim opgesteld. In combinatie met de verlichting ziet het er erg sfeervol uit. Ook de bediening is erg vriendelijk.

Het eten is in een woord uitstekend. Zeer goede authentieke smaken, beter dan wat je in Thailand soms voorgeschoteld. Het is duurder dan gebruikelijk in Thaise restaurants, maar gezien de kwaliteit is het dat zeker waard.

Datum van bezoek: september 2018
22 augustus 2018 beoordeeld

Op aanraden van mijn zwager hier met de boot aangekomen en s’avonds lekker gegeten. Mijn verwachtingen waren hoog maar het eten overtrof mijn verwachting. Wat een smaakexplosie. Zo jammer dat we hier niet wonen maar als we in de buurt zijn weet ik waar we naar toe gaan. De bediening was vriendelijk en attent. Ga zo door!

Datum van bezoek: augustus 2018
22 juli 2018 beoordeeld

Leuke sfeer, mooie ruimte met veel kunst (galerie). En erg goed thais eten. Zomers ook terras aan het water.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Same Same bekeken, bekeken ook

Maarssen, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province

Loenen aan de Vecht, Utrecht Province

In Same Same geweest? Deel je ervaringen!