“Soepel Slangevegt”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
14 april 2019 beoordeeld

De koffie was heet, de witte wijn prettig koel, en de bediening vriendelijk en deskundig.
Parkeren op eigen terrein, dichtbij hotel het logement aan de Vecht gelegen, dus bij net dat ene glas te veel gedronken, kunt u daar een tukje doen.
Mooie en vooral lekkere gerechten, het maakt mij altijd blij als ik de kaart lezende niet kan kiezen wat te nemen, omdat veel op de kaart mij erg lekker lijkt.
Tussen de tafels voldoen ruimte om uw lief fluisterend te overreden iets spannends te doen, of om toch uw bieding op dat mooie stuk antiek geaccepteerd te krijgen
Kortom, een prettige zaak.

Datum van bezoek: april 2019

7 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten met vrienden. We begonnen buiten in het zonnetje en met het hoofdgerecht werden we naar binnen gebracht waar onze tafel klaarstond. Goede bediening en het eten was erg goed!

Datum van bezoek: april 2019
26 maart 2019 beoordeeld

Hier vaker gezeten om iets te drinken. Er is ook een restaurant, maar daar heb ik nooit gebruik van gemaakt. Wel oesters en pata negra gegeten als hapje bij een glas wijn. Zelf ben ik een groot fan van de Hunky Dory, een Sauvignon Blanc uit Nieuw Zeeland. Ik vind het altijd weer jammer Slangevegt alleen met de auto bereikbaar is. Dat beperkt het aantal glazen wijn waarvan ik kan genieten. Ik ben daarom nog steeds op zoek naar een Bob.

Datum van bezoek: maart 2019
24 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen donderdag hier zakelijk gegeten. Eten was zoals ik hier gewend ben goed en met name de bediening viel positief op. Ze hadden de sfeer aan tafel goed in de gaten en paste zich hier heel goed op aan. Dit resulteerde in bijvoorbeeld een kleine port proeverij tijdens het nagerecht zonder teveel op de voorgrond te treden.

Datum van bezoek: februari 2019
19 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van een mooi chefs menu. Borden mooi opgemaakt (Ook de ogen eten mee) en fijne smaken. Bediening zeer correct. Heel storend is de slechte akoestiek. We (2 personen) konden elkaar nauwelijks verstaan en.moesten naar elkaar toebuigen om elkaar te verstaan. Te weinig stoffering.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Buitenplaats Slangevegt bekeken, bekeken ook

Maarssen, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

Loenen aan de Vecht, Utrecht Province

In Buitenplaats Slangevegt geweest? Deel je ervaringen!