“Compliment voor de bediening. ”
Beoordeling van Buitenplaats Slangevegt

Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
24 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen donderdag hier zakelijk gegeten. Eten was zoals ik hier gewend ben goed en met name de bediening viel positief op. Ze hadden de sfeer aan tafel goed in de gaten en paste zich hier heel goed op aan. Dit resulteerde in bijvoorbeeld een kleine port proeverij tijdens het nagerecht zonder teveel op de voorgrond te treden.

Datum van bezoek: februari 2019

19 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van een mooi chefs menu. Borden mooi opgemaakt (Ook de ogen eten mee) en fijne smaken. Bediening zeer correct. Heel storend is de slechte akoestiek. We (2 personen) konden elkaar nauwelijks verstaan en.moesten naar elkaar toebuigen om elkaar te verstaan. Te weinig stoffering.

Datum van bezoek: januari 2019
17 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat heerlijk gegeten met correcte bediening op dit plekje aan de Vecht. Ondanks winterse beeld toch n sfeervol diner op deze bijzonderele plek. Heerlijke voorgerechten en super verfijnd hoofdgerechten. Lekkere Valpolicella makt het feest compleet. Top bediening van Marlou!! Dank en zeker weer.

15 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier overheerlijk gegeten met overheerlijke bijpassende wijnen. Prima toegelicht door de gastheer/sommelier, die verstand heeft van de combinaties spijs/drank.
Mooi gelegen aan het water, ook op een gure grijze dag. Wij gaan hier zeker nog een keer terug met mooi weer.

9 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In de op de eerste verdieping gelegen ruimte kan er prima worden gegeten met grotere groepen. Over smaak valt te twisten en de opmaak zou iets verfijnder kunnen verder prima passende wijnen bij de gerechten.

Reizigers die Buitenplaats Slangevegt bekeken, bekeken ook

Maarssen, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

Loenen aan de Vecht, Utrecht Province

In Buitenplaats Slangevegt geweest? Deel je ervaringen!