“Te snel”
Beoordeling van Loetje Breukelen

Loetje Breukelen
Geclassificeerd als nr. 3 van 23 Restaurants in Breukelen
31 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is heerlijk. Niets op aan te merken. Carpaccio erg lekker, zeker als je de truffelmayo erbij vraagt. Sate en biefstuk top. Het is alleen zo jammer dat je na 70 minuten buiten staat. Als je besteld komt het voorgerecht heel snel en als ze dat afhalen heb je binnen 5 minuten je hoofdgerecht. Dat is echt niet leuk tafelen maar als je haast hebt is het prima. Toch weerhoudt het om erheen te gaan als je een leuke avond uit wil.

Datum van bezoek: maart 2019
Loetje_Groep, Guest Relations Manager van Loetje Breukelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2019

Hoi wittebol2015,
Bedankt voor je review. Excuses voor het ongemak, als je het tempo tussen de gangen te hoog vindt kan je dit altijd aangeven bij onze collega’s op locatie. Dan houden ze daar graag rekening mee. Wij zijn blij om te horen dat je erg tevreden bent over het eten! Hopelijk mogen wij je snel weer ontvangen.
Met gastvrije groet, Marije – Team Loetje

23 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Duur & niks bijzonders. Vraag me ook af hoe je een salade moet eten met een bord vol jus. Zeer kleine biefstuk en doorbakken.

Datum van bezoek: maart 2019
Loetje_Groep, Guest Experience & Care van Loetje Breukelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2019

Beste ChrisdC935ZW,

Ohjee, duur en niks bijzonders, dat is natuurlijk niet wat wij willen dat als omschrijving van ons bij onze gasten achterblijft! We vinden het dan ook erg vervelend om te horen dat de biefstuk niet goed in de smaak is gevallen. Uiteraard mag je dit altijd bij een van onze collega's aangeven, dan zullen zij hun best doen om dit zo goed mogelijk voor je op te lossen. Wij kunnen inderdaad begrijpen dat het niet de voorkeur heeft om de salade in de jus neer te leggen. Je kan de salade natuurlijk lekker samen delen uit de bak van de salade, maar natuurlijk mag er ook altijd om een extra bordje gevraagd worden zodat je de salade droog en jus-vrij van een eigen bordje kan eten :-)
Uiteraard hopen wij dat je ons in de toekomst nog weer een kans durft te geven, en dat wij een betere indruk op je achter kunnen laten. Hartelijke groet, Amber van Team Loetje

21 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier in december een keer gegeten.
Leuke tent waar je als stel of in groep prima kan dineren. De steak in de "signature" saus was goed. Misschien iets te medium daar ik liever medium-rare heb.
Ik vond de kippenlevertjes in te grote getalen aanwezig doch smakelijk. Leuke avond gehad en goed gegeten niks meer niks minder.

Datum van bezoek: december 2018
15 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De lekkerste biefstuk met jus en wit brood! Meer heb je eigenlijk niet nodig, maar oké biertje, friet en salade erbij om het compleet te maken. Eerste keer bij Loetje in Breukelen, na vele malen in de pijp (Amsterdam) en laren te hebben gegeten. Mooie locatie, ruim restaurant, vriendelijke bediening en lekkere steaks is ook hier de ervaring! Ruime gratis parking aan de overzijde van de straat .Deze Loetje is gelegen in het prachtige pitoreske Breukelen .

6 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima ruimte voor een grote groep. Mooi keuzemenu met speciale aandacht voor een goed stuk vlees. Vlotte bediening en heerlijk gegeten.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Loetje Breukelen bekeken, bekeken ook

Maarssen, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province
Ouderkerk aan de Amstel, Amstelveen

In Loetje Breukelen geweest? Deel je ervaringen!