“Grote groep”
Beoordeling van Loetje Breukelen

Loetje Breukelen
Geclassificeerd als nr. 3 van 23 Restaurants in Breukelen
6 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima ruimte voor een grote groep. Mooi keuzemenu met speciale aandacht voor een goed stuk vlees. Vlotte bediening en heerlijk gegeten.

Datum van bezoek: januari 2019

28 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voorgerecht (carpaccio) zonder zout/peper. Saai. Wel goed vlees.

Hoofdgerecht (bali biefstuk) niet klaargemaakt volgens bestelling en in extreem zoute jus. Vlees wel van hoge kwaliteit.

Datum van bezoek: februari 2019
Loetje_Groep, Guest Experience & Care van Loetje Breukelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2019

Beste U1870RBmk,
Het spijt ons om te horen dat onze gerechten geen geweldige indruk op jou achter hebben gelaten. In principe hoort er zout en peper op de tafel te staan, wanneer dit niet het geval is, mag je uiteraard altijd aan een van onze medewerkers om zout en peper vragen om het zo naar smaak te maken.
Wanneer een gerecht niet naar wens is (zoals een te zoute biefstuk) mag je dit uiteraard altijd aangeven bij een van onze collega's. Zij zullen dan hun best doen om een zo goed mogelijke oplossing te vinden!
Uiteraard hopen we je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen voor een lekker stukje kwaliteitsvlees. En daaromheen een beter indruk achter te laten.
Hartelijke groet, Amber van Team Loetje

18 februari 2019 beoordeeld

Wij zijn Loetje fans, we hebben inmiddels Loetje nummer 5 geprobeerd, dit keer Breukelen, ook deze tent is weer geslaagd. Uitstekende service, gezellige tent ook erg sfeervol, en belangrijkste het eten was prima, we wachten met smart op de nieuwe vestigingen. Vette aanrader weer

18 februari 2019 beoordeeld

Als vaste klant van Loetje, proberen we alle loetjes door heel Nederland te bezoeken. Zo kwamen we op de terug reis van vakantie praktisch langs deze Loetje in Breukelen. Op een drukke zaterdag avond kregen we zonder te reserveren al redelijk snel een tafeltje voor 5 personen. Biefstuk zoals altijd weer subliem, service goed en snel, gewoon weer top zoals altijd.

12 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Loetje staat bekend om zijn vlees gerechten. Deze zijn ook erg goed. Jammer dat het niet van biologisch vlees is. De boerderij waar de koeien vandaan komen is schijnbaar wel bekend.
De patatjes zijn vers gesneden. Heerlijk. De Bali salade is verrukkelijk!

Reizigers die Loetje Breukelen bekeken, bekeken ook

Maarssen, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province
Ouderkerk aan de Amstel, Amstelveen

In Loetje Breukelen geweest? Deel je ervaringen!