“En Loetje nummer 5 geprobeerd, ook weer een aanrader”
Beoordeling van Loetje Breukelen

Loetje Breukelen
Geclassificeerd als nr. 3 van 23 Restaurants in Breukelen
18 februari 2019 beoordeeld

Wij zijn Loetje fans, we hebben inmiddels Loetje nummer 5 geprobeerd, dit keer Breukelen, ook deze tent is weer geslaagd. Uitstekende service, gezellige tent ook erg sfeervol, en belangrijkste het eten was prima, we wachten met smart op de nieuwe vestigingen. Vette aanrader weer

18 februari 2019 beoordeeld

Als vaste klant van Loetje, proberen we alle loetjes door heel Nederland te bezoeken. Zo kwamen we op de terug reis van vakantie praktisch langs deze Loetje in Breukelen. Op een drukke zaterdag avond kregen we zonder te reserveren al redelijk snel een tafeltje voor 5 personen. Biefstuk zoals altijd weer subliem, service goed en snel, gewoon weer top zoals altijd.

12 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Loetje staat bekend om zijn vlees gerechten. Deze zijn ook erg goed. Jammer dat het niet van biologisch vlees is. De boerderij waar de koeien vandaan komen is schijnbaar wel bekend.
De patatjes zijn vers gesneden. Heerlijk. De Bali salade is verrukkelijk!

30 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze Loetje in Breukelen hadden wij nog niet uitgeprobeerd. Geen reservering, biertje aan de bar. Wel snel een tafel en heerlijk de Won Ton en de biefstuk besteld. Goed als altijd.

Datum van bezoek: januari 2019
26 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel mijn buik als de tent. Niet gereserveerd op een zaterdagavond betekend eerst een rondje aan de bar bestellen en dan zodra de pieper gaat naar tafel. Uitermate vriendelijk geholpen de gehele avond en heerlijk gegeten. Leuke ervaring weer bij Loetje.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Loetje Breukelen bekeken, bekeken ook

Maarssen, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province
Ouderkerk aan de Amstel, Amstelveen

In Loetje Breukelen geweest? Deel je ervaringen!