“Heel goed!”
Beoordeling van Loetje Breukelen

Loetje Breukelen
Geclassificeerd als nr. 3 van 23 Restaurants in Breukelen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een bedrijfsuitje hier terechtgekomen en het heeft een goede indruk achtergelaten.
Een vol terras, maar de bediening vlot, het eten heerlijk, het ziet er allemaal verzorgd uit en er wordt naar mijn idee hard gewerkt, dat loont aan de drukte te zien, samen met de kwaliteit, die super! En geen kleine porties

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Of het nou ‘de biefstuk’ is of dat je wilt lunchen werkelijk alles is top , personeel erg vriendelijk

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In korte tijd twee keer gegeten hier. Ook zonder reservering heb je vlot een tafel. Met Moederdag en 9 personen duurde het wel iets langer. Maar tijdens het wachten kwamen er meerdere keren hapjes langs. En ondanks dat we het gevoel hadden enorm in de weg te staan, gaf de bediening in die hoek ons absoluut niet dat idee. Het eten was beide keren heerlijk! Dit wordt echt een van onze vaste plekjes om een hapje te gaan eten!

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals we gewend zijn van Loetje in Amsterdam is ook weer deze aan te raden.
Heerlijk vlees dat perfect geserveerd wordt.
Locatie is makkelijk te vinden met een gelegen grote parkeerplaats. Wel met blauwe parkeerkaart, vergeet deze dus niet.

1 mei 2018 beoordeeld

Zeer gezellig lokatie bij mooi weer lekker terras
Personeel zeer vriendelijk en lekker vlot.
Biefstuk was super mals smelt in je mond,
Brood wat je krijg heerlijk geroosterd zeker de moeite waard kom zeker terug

Reizigers die Loetje Breukelen bekeken, bekeken ook

Breukelen, Utrecht Province

Breukelen, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

Loenen aan de Vecht, Utrecht Province

In Loetje Breukelen geweest? Deel je ervaringen!