Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij deden een boot trip van 3 dagen en hebben hier met vrienden 1 nacht mogen slapen.

Wat een schitterende omgeving, en mooie kamers.
Het logement ligt aan de vecht, geweldig als je aankomt varen,kan aanleggen en zo gastvrij wordt ontvangen.

Heerlijke verfrissing gedronken ,lekker koud bier en rosé ,je kan alles pakken .

Wij hadden 2 (meiden) kamers geboekt, die beide schitterend waren.
Er was iets mis gegaan met onze boeking,maar dat is keurig opgelost,waardoor 1 stel in kamer nr 1 terecht kwam,werkelijk een plaatje.

De volgende ochtend hebben wij genoten van een heerlijk ontbijt ,croissants ,lekker vers brood.
Divers beleg ,gebakken-gekookt- of scrambled ei .
Thee,diverse koffie.

Ik hoop hier nog eens te kunnen slapen,een aanrader op een geweldige plek aan de vecht.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 6 mei 2018

Logement aan de Vecht is een klein charmant hotel, dat eigenlijk meer weg heeft van een B&B. De ontvangst is zeer persoonlijk en vriendelijk. Wij hadden de bovenste en tevens kleinste kamer maar die was prima. Eigen badkamer, alleen toilet was op de gang, maar niet echt een probleem.
De kamer was toch redelijk ruim. Wellicht 's zomers wel wat benauwd en warm.
Het ontbijt was heerlijk met uitstekende service. Wel wat aan de prijzige kant (17,50 euro per persoon).

Kamertip: Naast dit hotel is uitstekend restaurant op 3 minuten loopafstand (Slangevegt).
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 18 oktober 2017

Fantastisch gelegen, mooie kamer met dito uitzicht, mooi ontbijt, 's morgens aardige gastvrouw , alleen de ontvangst was een tikje amateuristisch, dat moet beter kunnen met prijzen van een Luxe hotel....

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 22 juni 2017 via mobiele applicatie

Prachtig huis en inrichting.geweldige locatie.ontbijt matig gezien de prijs,goedkoop beleg en harde afbakbroodjes,verder aardige gastvrouw. Omgeving uiteraard prachtig en hierbij mooi weer gehad......................

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 18 mei 2017 via mobiele applicatie

Mooi landhuis net buiten Breukelen. Zeer smaakvol ingericht. Ik had een grote kamer beneden met een eigen terras aan de Vecht. Genoten van een heerlijke zomeravond. Prima bedden. En een voortreffelijk uitgebreid ontbijt. Voor het diner kun je naar de de buurman gaan, heerlijk eten, ook buiten aan de Vecht. Kortom, prima kleinschalig (7 kamers) luxe hotel met goede prijs-kwaliteit.

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde alleen