“1 jaar huwlijk ”
Beoordeling van Restaurant Lugar

Restaurant Lugar
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 Dessert in Waalre
Keukens: Mediterraan
Beschrijving: Welkom bij restaurant LUGAR: dé plek waar mensen elkaar treffen en dagverse producten de basis vormen voor de heerlijkste gerechten en de mooiste gesprekken. LUGAR biedt voor ieder wat wils met meerdere concepten onder één dak. LUGAR a la carte is gevestigd op de begane grond van het prachtige monumentale pand aan de Gestelsestraat in Waalre. Een aangename en sfeervolle omgeving om elkaar te ontmoeten én te genieten. Gerechten op topniveau begeleid door de mooiste wijnen zijn de basis. Op de eerste verdieping restaurant PRIMI: hier treffen vrienden en familie elkaar in een ongedwongen sfeer. Samen proeven en genieten? Ons team doet er alles aan u een onvergetelijke avond te bezorgen.
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De gastvrijheid en de bediening was erg goed! Goede wijnen en goede eerlijke hulp, waar dan ook nodig! Het eten ging voor mijn gevoel heel snel dat was erg jammer en miste het wauw effect behalve bij het toetje! Goede keuze kwa wijn bij de gerechten en de gastheren geven je echt aandacht die je nodig hebt!

Datum van bezoek: september 2019

29 juli 2019 beoordeeld

Alles klopte. We waren er op de zaterdagavond na de hittegolf en beneden zat het vol, dus met een licht angstig gevoel naar boven, het Portugese restaurant. Gelukkig was er airco en dus heerlijk aangenaam. Het was druk, maar uitermate vriendelijke gezellige bediening met oog voor aanvullen van water en wijn. Alle gerechten waren heerlijk en mooi gepresenteerd. Prijs/kwaliteit zelden zo goed in balans gezien. Kortom; een aanrader en voor ons jammer dat het niet in onze buurt ligt.....

Datum van bezoek: juli 2019
31 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend lekker gegeten. Goed eten, goed personeel en een mooi pand. Zeker een aanrader voor een diner in sfeer.

Datum van bezoek: mei 2019
3 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een avondje samen uit eten geweest. Genoten van een goede sfeer en heerlijke gerechten. Daarbij ook heerlijke wijnen geserveerd. Een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2019
19 april 2019 beoordeeld

Gastheer Jeroen en zijn brigade maken er telkens weer een mooi moment van. Of je hier nou van een business lunch of een heerlijk diner geniet, het is telkens echt goed. Onlangs een Fransoos meegenomen die toch echt wel wat gewend is maar ook hij had het naar zijn zin. Aanrader is de Zeetong, genieten!

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Restaurant Lugar bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In Restaurant Lugar geweest? Deel je ervaringen!