B & B Waalre(Waalre)
Zie aanbieding
Van Der Valk Eindhoven Hotel(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
NH Eindhoven Conference Centre Koningshof(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
NH Hotels
Hotel de Valk(Valkenswaard)
  • Restaurant
Hampshire Hotel - Parkzicht Eindhoven(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 81 per nacht.

Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 74 per nacht.

Hotel Benno(Eindhoven)
25 mei 2018 beoordeeld

Tijdens het verblijf prima geholpen. Wel jammer dat de kamer niet helemaal schoon was (schakelaars) . Bij het ontbijt merk je wel dat er wat gehaast wordt gewerkt. Met name op de communicatie wordt tijd bespaard en dat is nu juist waar de overdracht plaatsvind tussen u en mij.

Kamertip: Zeepje voor het handenwassen. USB oplaad punt.
  • Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
7 mei 2018 beoordeeld

Goede kamers, maar er lag wel een haar op mijn bed. (die niet van mij was) douche was wel heel erg schoon. Bedden waren erg lekker en wij hebben echt heerlijk geslapen. de mensen waren vriendelijk, alleen het hotel staat een soort van in een woonwijkje met wat bedrijven.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
30 april 2018 beoordeeld

Splinternieuw hotel met fijne kamers. De douche is erg ruim met een heerlijke regendouche. Het hotel ligt een paar km van het centrum af, langs de snelweg. Van het verkeer helemaal geen last gehad. Ook het koelkastje op de kamer (met vriesvak) is luxe.

Kamertip: Betere toiletpapier
  • Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan de buitenkant torent deze 12-verdiepingen tellende blokkendoos boven alles uit en is een perfecte blikvanger, zodat de lichtreclames van het van der Valk-hotel aan de overkant nogal kitschig overkomt in hun poging om op te vallen.
Je zou het een visitekaartje van dit Bastion-hotel kunnen noemen: groot, maar geen poespas en bijzonder knus en huiselijk ingericht. De kamers (ik heb er twee keer gelogeerd: op de 12de en op de 4de verdieping) zijn schoon, ruim, voorzien van twee comfortabele stoelen plus poef, de douche (inloop!) en wc zijn eveneens schoon met voldoende handdoeken.
Waar ik eerlijk gezegd wel een beetje van schrok is het feit dat zowel op de 4de als ook op de 12de verdieping de dubbele schuiframen wagenwijd open konden.....
Het ontbijt was goed maar de organisatie was knullig: te laat worden zaken aangevuld, de eieren worden dan wel speciaal voor jou gebakken/gekookt en naar jou tafeltje gebracht maar vaak weet men dan niet meer van wie wat ook alweer was..... Bovendien vond ik de opstelling van borden en bestek erg onhandig en onoverzichtelijk.
Maar: dit alles is niets ten nadele gezegd van het personeel: uiterst gastvrij (huiselijke sfeer!), beleefd, bereidwillig en professioneel.
Tot slot nog een opmerking over het bijzondere uitzicht vanuit de ontbijtruimte: tussen de huppelende konijnen lopen daar een aantal indrukwekkende Schotse hooglanders met hun jong! Prachtig om naar te kijken en wat mij betreft veel interessanter dan die paar grote tv-schermen waar continu wordt gevoetbald en aan gewichtheffen wordt gedaan! Zonder geluid, dan dan weer wel.....

Verbleef: april 2018, reisde alleen
12 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via booking.com was dit het goedkoopste hotel in de buurt van Eindhoven. Met de auto een 5tal minuutjes rijden naar het centrum en in de wijken aan de rand van het centrum kan je gratis parkeren.

De hotelkamer was heel ruim en super netjes. Hetzelfde geldt voor de badkamer.

Het was ook aangenaam dat er gratis water ter beschikking stond.

Een absolute aanrader voor wie het niet erg vind om eventjes in de auto te zitten naar het centrum. Te voet zou het volgens mij ietsje te ver zijn. Een fiets gebruiken zou ook mogelijk zijn natuurlijk!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner