“1 woord: Perfect”
Beoordeling van MR. CHANG

MR. CHANG
Geclassificeerd als nr. 2 van 24 Restaurants in Waalre
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Mr Chang heerlijk gegeten! Wat een vriendelijke gastvrijheid en kwaliteit van het eten is echt perfect. Behoort zeker tot een van mijn favoriete restaurants!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een oude bekende in een nieuw jasje. Deze Chinees heeft op een mooie manier de gerechten als Tappa's op de kaart staan, met vaste prijs.

9 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is modern ingericht en bevindt zich in het centrum van Aalst (gemeente Waalre). Het concept bestaat uit kleine gerechtjes zoals terriyaki zalm, puntjes ossenhaas, gebakken tofu etc. Je bestelt in verschillende rondes. Max 4 gerechtjes maar je kunt de portie per gerecht aangeven bijv. voor 4 personen de loempia's. Dat tekt als 1 gerechtje. De bediening was zeer vriendelijk en snel. Daarnaast hadden ze veel aandacht voor onze zoontjes. De Pekingeend pannekoekjes zijn aan te bevelen, heerlijk! Wij komen binnenkort terug!
Ps Kinderen tot 4 jaar eten gratis mee.

6 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Alle gerechten zijn met zorg bereid, geweldige smaaksensaties, lekker veel verschillende hapjes om uit te kiezen en uit te proberen. Prijs kwaliteit is ontzettend redelijk. De bediening bestaat uit toppers. Vriendelijk en attent. Ik raad het aan iedereen aan om hier lekker te gaan eten.

Datum van bezoek: maart 2019
19 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Totaal niet wat je zou verwachten van een all you can eat -achtig restaurant. Het eten was autheniek en heerlijk. Veel keuzes en heel erg vriendelijk personeel!

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die MR. CHANG bekeken, bekeken ook

Nuenen, Noord-Brabant

Eindhoven, Noord-Brabant

In MR. CHANG geweest? Deel je ervaringen!