Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
Beoordeeld op 31 juli 2019

Na een gastvrij ontvangst hebben we 10 heerlijke dagen op de camping gestaan. Een ruime plaats met voldoende schaduw.
De eigenaren zijn enthousiast en hebben leuke tips voor uitstapjes in de omgeving.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 20 juli 2019 via mobiele applicatie

Een heerlijke vakantie gehad op camping Les Tournesols! Voor ieder wat wils... rust, mooie natuur, genoeg te zien en te beleven in de omgeving, activiteiten op de camping, lekker afkoelen in het zwembad en bovenal heel gastvrij ontvangen en goede tips gehad van Remond en Laetitia! Kortom, een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2019
Remond H, Gérant van Camping Les Tournesols, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2019

dank u wel Remco en tot volgende keer. remond & laetiita

Beoordeeld op 15 augustus 2018

Heerlijke camping voor jong en oud. Remond, Laetitia en de kinderen runnen vol passie "hun" camping. Fijn en hardwerkend gezin!!
Prachtige parkachtige setting, schoon sanitair, leuke activiteiten voor elk wat wils, rust...
Kortom een dikke aanrader!!

Datum van verblijf: augustus 2018
Remond H, Propriétaire van Camping Les Tournesols, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2018

Hallo Allard, wij waren so blij om jullie weer te zien met Marieke, Tom en Emma...Jullie zijn so enthousiast en positief mensen, wij zijn trots om jullie te kennen, tot volgende keer! Laetitia, Remond, Iloana & Julien

Beoordeeld op 14 augustus 2018

10 heerlijke dagen gehad op Les Tournesols met onze vouwwagen. Ruime plek, voldoende schaduw, waterpunt dichtbij. Remond en Laetitia doen er alles aan om je verblijf aangenaam te maken. Staan klaar met tips om te doen in de omgeving en organiseren van alles op de camping zelf. Als je hier geen behoefte aan hebt, heb je ook geen last van de activiteiten. Remond doet vaak 's morgens leuke spelletjes met de kinderen, zoals zaklopen, flessen voetbal, etc. (va 6 jr). En 's avonds bv een table d'hote, filmavond of disco. Sanitair is schoon en de douche heerlijk, altijd warm.

Datum van verblijf: augustus 2018

hallo Sandra, leuk te lesen dat jullie een goede vakantie bij ons hadden! We haden plezier met jullie ook. Dank jij wel. Groetjes van ons Remond Laetita Ilona & Julien

Beoordeeld op 9 augustus 2016

Les Tournesols is een hele gezellige camping waar je jezelf direct thuis voelt. De eigenaren Raymond en Laetitia zorgen goed voor hun gasten en er is voldoende vermaak voor jong en oud. Mooie omgeving die je met routekaarten welke je gratis kan lenen kan verkennen.

We hebben enorm genoten van de rust en de hele prettige sfeer, Beslist de moeite waard. Ook in de omgeving (tot 30 min met de auto) is voldoende te zien en beleven.

Datum van verblijf: augustus 2016