“Heerlijk!!!!”
Beoordeling van Painapol

Painapol
Geclassificeerd als nr. 4 van 10 Restaurants in Holbox
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig ontbijt en lunchtentje. Heel vriendelijke bediening. Eten is super!!! Smoothiebowls, smoothiejars, salades, foccacia’s. Echt alles was vers en smaakvol. Prijs is laag, zeker voor de kwaliteit. Wij hebben van de 4 dagen op Holbox iedere middag hier geluncht. En hebben ons hotel ontbijt aan ons voorbij laten gaan en zijn hier gaan ontbijten. ❤️

Datum van bezoek: september 2019

30 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige service, maar het hoogtepunt was echt het eten en drinken. Iedere dag weer verse smoothies, bowls, jars etc. Een absolute aanrader voor een ontbijt of lunch.

Datum van bezoek: augustus 2019
23 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker ontbijt, zelf samen te stellen en ruime keus.
Cappuccino was ook erg lekker. Kortom, een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2019
6 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: oktober 2019
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Painapol bekeken, bekeken ook

Holbox Island, Quintana Roo

In Painapol geweest? Deel je ervaringen!