“Fijnste plek op Corsica!”

Beoordeling van U Salone

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

machteldw ...
Amsterdam, Nederland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Fijnste plek op Corsica!”
Beoordeeld op 23 september 2016 voor een verblijf in Augustus, 2016
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Als je van een adembenemende natuur houdt, rust en niet teveel poespas, dan is dit dé plek waar je moet zijn. De laatste week van augustus verbleef ik op deze camping. Een prachtige omgeving en ligging. Dit is een plek die ik sterk aanbeveel. Prijs kwaliteit is perfect. Met een 4x4 taxi die zij daar hebben, sta je binnen 45 min op Plage Saleccia.

Ik was, zoals velen die Corsica bezoeken, aan het reizen. Deze camping en haar prachtige natuur bevielen mij zo goed dat ik er de laatste anderhalve week van van mijn reis naar terug ben gegaan.
Uitzicht op de prachtige bergen is heerlijk wakker worden. Désert des Agriates is sowieso een must see en de wandelroutes zijn dan ook op steenworp afstand (oa route naar Plage Saleccia).
Sanitaire voorzieningen zijn goed. Je kan in het winkeltje cq restaurantje heerlijke lokale producten krijgen of wat drinken en de eigenaar en eigenaresse zijn ontzettend lieve en leuke mensen.
Ik kom hier zeer zeker terug.

Reisgroep: Solo
Je leeftijdgroep 25-34
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren