3 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor vr 29 mrt.
Vio.com
Beoordeeld op 14 december 2020

Wat een heerlijk hotel met een super relaxte sfeer. Jan Thiel zitten zelf veel restaurants en beach clubs dus lekker vertoeven daar. papagayo heeft zelf ook een heel relaxt strand en beach club waar je lekker kan genieten. Wij hadden een ocean front room met werkelijk fantastisch uitzicht en ruim balkon. Top dus!

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Papagayo Curacao, General Manager van Papagayo Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 december 2020

Dear Robin_Marieke,

Many thanks for such a wonderful review! We are glad to see that you had an enjoyable stay with us!

Do not hesitate to contact us if we can be of service to you (reservations@papagayo.com), as we look forward to welcoming you back to Curaçao & Papagayo Beach Hotel!

Beoordeeld op 28 november 2020

Super mooie locatie, kamers beginnen te dateren met wat mankementen (vloer veel beschadigd, doucheknoppen los, deurklinken los etc. Personeel is op enkele na super kortaf, traag en onvriendelijk. Jammer voor zo’n top locatie.

• Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Papagayo Curacao, General Manager van Papagayo Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2020

Dear Tom,

Many thanks for taking the time to post your online review. We're glad you enjoyed your clean and quiet accommodations and our location was perfect with a variety of good restaurants and attractions.

We appreciate you pointing out not only what you liked, but also the areas where the extra effort on our part is needed.
Everything we do is aimed at providing you with an excellent hotel experience.

Thanks again, we hope you will choose us the next time you visit the island.

Sunny regards,

Beoordeeld op 23 november 2020

Ik heb hier een geweldige vakantie gehad.
Mooi hotel, hele mooie kamer, alles netjes af gewerkt .
Nette en gezellige receptie.
Fijn personeel altijd vriendelijk en bereid een helpende hand toe te steken .
Een aanrader, en zeker de moeite waard.

Een minpunt, vind ik persoonlijk.
De bediening achter de bar buiten zouden ze moeten begeleiden,nogal ongeorganiseerd .

Dear JanBaars,

Beoordeeld op 8 november 2020 via mobiele applicatie

Heerlijk om hier bij te komen van alle corona druk in NL. Alsof het hier niet bestaat...das gelijk een punt van zorg. Afstand en mondkapjes is beperkt. Ook grote groepen KLM staff ( Tui zie je niet, terwijl ze hier ook overnachten) hebben veel moeite met de corona regels toe te passen. Kamers zijn Ruim schoon met een grote koelkast..iedere dag housekeeping om de boel schoon te houden. Bar en restaurants helemaal super op het strand..zeewater zwembad is ook super omdat de zee soms wat ruw is..ook recent waterzuivering aangelegd en zwembad in renovatie ..kortom een hotel waar ik graag nog een keer terug kom

Dear 462cr,

Beoordeeld op 8 november 2020

Alweer heerlijk 3 weken `gewoond ` in jullie top plek ! Beach Front Room was weer geweldig. Al de 5 keer de laatste 2 jaar ! Ook onze huwelijksreis. Altijd super welkom met lekker drankje op de kamer ! Voor ons de beste plek op Curaçao !!!

Datum van verblijf: augustus 2020

Dear Frank,

Many thanks for such a wonderful review! We are glad to see that you had an enjoyable stay with us and thanks for always choosing Papagayo Curacao!