“Super!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 3 websites!
Borgo di Pratavecchie
Beoordeeld als nr. 1 van 3 bijzondere accommodaties in Vecchiano
Eco-leadersNiveau Zilver
3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze agriturismo ligt echt vlakbij Pisa en ook niet ver van Lucca en Forte dei marmi. Ook vlakbij de zee dus qua locatie echt helemaal top. Wij hadden een kamer geboekt die zich boven de ontbijtzaal bevond. De kamer was een paar maanden geleden pas opgeleverd. Echt heel luxe en modern. Regendouche, ruime slaapkamer met veel opbergruimte, badkamer ook ruim opgezet. Alles was netjes en schoon. Ontbijt was veel keuze en in overvloed. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ik mocht gratis gebruik maken van de wasmachine die volgens mij niet voor gasten bedoeld was. Op loopafstand was er een klein supermarktje. Het zwembad lijkt op de foto groter dan dat het in werkelijkheid is. Het is niet klein maar ook niet mega groot. Elke kamer of appartement heeft zijn eigen tafeltje en ligbedden bij het zwembad. Het was ook een rustige agriturismo ondanks dat er veel gezinnen met kinderen waren.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
rosario f, Responsabile relazioni con la clientela van Borgo di Pratavecchie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2017

Dear Susannne,
we are very happy and we look forward to having you again next year as our customers, with a promise ..... there will be a corner in our garden where you can read a book, sipping, a good glass of wine in silence ...

Regards
Rosario

4 juli 2016 beoordeeld

De omgeving is niet fraai te noemen maar binnen de 'muren' van de borgo zie je daar niets van en heb je alleen zicht op de mooi aangelegde tuin, de gebouwen in Toscaanse kleurstelling en het werkelijk fantastische en verwarmde zwembad dat zeker in de meivakantie erg comfortabel is! De appartementen zijn dat ook, woonkamer/keuken is echter wat klein. Badkamer met royale inloopdouche, geen toilet beneden! Borgo di Pratavecchie is een prima uitvalsbasis voor dagtochtjes naar Pisa, Lucca, Livorno, Viareggio (hoewel dit een erg lelijke badplaats is) en Cinque Terre. Alles bij elkaar een absolute aanrader deze agriturismo!

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met familie
rosario f, Responsabile relazioni con la clientela van Borgo di Pratavecchie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juli 2016

Dear Alainnn-1967,
thanks for letting his review to the comunity of TA.
Maybe we are not surrounded by hills and vineyards, but we are surrounded by countryside and fields of sunflowers, we are within the nature reserve of San Rossore, the renovation of the house was made in full compliance with the laws and the preservation of the old building.
We are very glad you enjoyed our location as an ideal place to visit Tuscany and our heated pool.
May is a beautiful month to visit Tuscany.
We hope to have you again as our guest.
Many greetings from all the staff of Borgo di Pratavecchie

25 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In een rustige omgeving gelegen maar toch in de buurt van steden als Lucca, Livorno en Pisa. Auto- en snelwegen op 4 kilometer afstand. Een uitermate goed verzorgd complex waar jonge gezinnen en stellen prima samen vakantie kunnen vieren.

Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
rosario f, Responsabile relazioni con la clientela van Borgo di Pratavecchie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2016

Dear Mrs Carel F,
thank you for your review, left to TA readers.
We are very happy that the service offered, has made for enjoying your trip.
We hope to have you again as our guests, and then see you soon.

Many Regards
Rosario and all the Staff of Borgo di Pratavecchie

21 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een mooie plek!!! Het zwembad is in het echt zoveel mooier dan op de foto's. Het ligt bijzonder handig vlakbij verschillende steden en de kust. Omdat we deze streek al kennen en het zeer mooi weer was hebben we voornamelijk bij het zwembad gelegen. In het hoogseizoen zou ik hier niet heen gaan maar dat is alleen omdat ik denk dat er dan nog veel meer kinderen zullen zijn. Het apartement zelf is keurig verzorgd, schoon en mooi. We zullen deze plek zeker onthouden, ik denk dat we nog wel een keer terug zullen komen!

Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
rosario f, Responsabile relazioni con la clientela van Borgo di Pratavecchie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2016

Dear Mr Vermeer, thank you.
Thank you for you review;
Thank you for choosing us;
Thank you because we will meet again soon.

Best Regard
Rosario

19 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima verblijf. Absoluut niets op aan te merken. Je wordt alleen gestoord van alle vliegen en muggen. Wij waren hier in september. Ze hadden die maand al drie keer met gif de boel plat gespoten.

Schoon en netjes verblijf. Ligging is prima, maar omgeving niet bijzonder.

Verbleef: September, 2015, reisde met vrienden
22 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Strategisch gelegen agriturismo met mooi zwembad. Rustige omgeving. Pisa, Lucca en Viareggio liggen op een paar minuten rijden en La Spezia (boottocht langs de Cinque Terre!) is een uurtje.

Reken er wel op dat alle uitstapjes met de auto zijn. De directe omgeving is niet heel fraai, maar daar zie je vanaf het landgoed gelukkig niets van. Standaard schoonmaakkosten van 55€ zijn nogal hoog, zeker aangezien er vóór ons bezoek niet gestofzuigd was.

Tip: laat de dichtstbijzijnde pizzeria (Vecchio Pino) links liggen, tenzij je prijs stelt op matig eten, een onduidelijke en te hoge rekening en de slechtste service van Italië.

Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
Aurelio P, Responsabile relazioni pubbliche van Borgo di Pratavecchie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2015

Dear guests,

I thank you for your support, I always appreciate suggestions that you can give to improve the service of the structure. Regarding the cleaning fee, we try to maintain a high standard of cleanliness and an apartment of 64 square meters € 55 are not that many.
I will check with the tourist agency which you have rented our house is well specified about the cleaning fee, because normally is reported accurately for every type of apartment in the travel voucher.

3 oktober 2014 beoordeeld

We zijn hier één week op vakantie geweest, perfecte locatie, ook voor jonge gezinnen. We hebben er dan ook volop van genoten! Goede prijs / kwaliteit verhouding. Oude burcht midden in een natuurpark, helemaal gerestaureerd naar de maatstaven van de huidige tijd. Goed sanitair, fijn zwembad, fijne parkeerplekken & goede gastheer.
20 min. naar centrum Lucca, 15 min. naar centrum Pisa, 10 min. van het strand.
Enige verbeterpunt is dat er 's ochtends geen vers brood bezorgd kan worden. Dit waren we wel gewend van de andere agriturismo. Een bakker en supermarkt zat echter op 5 min. rijden, dus dit "probleem" ook weer opgelost.
Kortom, Borgo di Pratavecchi is een échte aanrader voor een fijn verblijf in Toscane!

• Verbleef: September, 2014, reisde met familie

In Borgo di Pratavecchie geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Borgo di Pratavecchie

Adres: Via di Pratavecchie | Migliarino, 56019 Vecchiano, Italië
Locatie: Italië > Toscane > Province of Pisa > Vecchiano
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 3 bijzondere accommodaties in Vecchiano
Prijsklasse: € 65 - € 976 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 10
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com en Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Borgo di Pratavecchie met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?