Meditur Hotel Pisa(Migliarino)
Gratis annuleren tot 03/08
  • Gratis parkeren
B&B Le Zizzole(Migliarino)(Heel veel waar voor je geld!)
B&B Le Tagliate(Migliarino)
The Sisters(Migliarino)
More & Lamponi(Vecchiano)
21 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een mooie plek!!! Het zwembad is in het echt zoveel mooier dan op de foto's. Het ligt bijzonder handig vlakbij verschillende steden en de kust. Omdat we deze streek al kennen en het zeer mooi weer was hebben we voornamelijk bij het zwembad gelegen. In het hoogseizoen zou ik hier niet heen gaan maar dat is alleen omdat ik denk dat er dan nog veel meer kinderen zullen zijn. Het apartement zelf is keurig verzorgd, schoon en mooi. We zullen deze plek zeker onthouden, ik denk dat we nog wel een keer terug zullen komen!

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
rosario f, Responsabile relazioni con la clientela van Borgo di Pratavecchie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2016

Dear Mr Vermeer, thank you.
Thank you for you review;
Thank you for choosing us;
Thank you because we will meet again soon.

Best Regard
Rosario

19 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima verblijf. Absoluut niets op aan te merken. Je wordt alleen gestoord van alle vliegen en muggen. Wij waren hier in september. Ze hadden die maand al drie keer met gif de boel plat gespoten.

Schoon en netjes verblijf. Ligging is prima, maar omgeving niet bijzonder.

Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
22 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Strategisch gelegen agriturismo met mooi zwembad. Rustige omgeving. Pisa, Lucca en Viareggio liggen op een paar minuten rijden en La Spezia (boottocht langs de Cinque Terre!) is een uurtje.

Reken er wel op dat alle uitstapjes met de auto zijn. De directe omgeving is niet heel fraai, maar daar zie je vanaf het landgoed gelukkig niets van. Standaard schoonmaakkosten van 55€ zijn nogal hoog, zeker aangezien er vóór ons bezoek niet gestofzuigd was.

Tip: laat de dichtstbijzijnde pizzeria (Vecchio Pino) links liggen, tenzij je prijs stelt op matig eten, een onduidelijke en te hoge rekening en de slechtste service van Italië.

Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Aurelio P, Responsabile relazioni pubbliche van Borgo di Pratavecchie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2015

Dear guests,

I thank you for your support, I always appreciate suggestions that you can give to improve the service of the structure. Regarding the cleaning fee, we try to maintain a high standard of cleanliness and an apartment of 64 square meters € 55 are not that many.
I will check with the tourist agency which you have rented our house is well specified about the cleaning fee, because normally is reported accurately for every type of apartment in the travel voucher.

3 oktober 2014 beoordeeld

We zijn hier één week op vakantie geweest, perfecte locatie, ook voor jonge gezinnen. We hebben er dan ook volop van genoten! Goede prijs / kwaliteit verhouding. Oude burcht midden in een natuurpark, helemaal gerestaureerd naar de maatstaven van de huidige tijd. Goed sanitair, fijn zwembad, fijne parkeerplekken & goede gastheer.
20 min. naar centrum Lucca, 15 min. naar centrum Pisa, 10 min. van het strand.
Enige verbeterpunt is dat er 's ochtends geen vers brood bezorgd kan worden. Dit waren we wel gewend van de andere agriturismo. Een bakker en supermarkt zat echter op 5 min. rijden, dus dit "probleem" ook weer opgelost.
Kortom, Borgo di Pratavecchi is een échte aanrader voor een fijn verblijf in Toscane!

• Verbleef: september 2014, reisde met familie
6 oktober 2013 beoordeeld

Wij hebben daar 2,5 week kunnen genieten. Huisje perfect, zwembad perfect eigenlijk alles perfect. Elisa en Roberta staan altijd voor je klaar en Elisa heeft veel kennis van de omgeving en ze geven leuke tips.
Onze vakantie was echt geweldig veel luxe en comfort alleen jammer dat de fietsen niet zo geweldig waren en dat er geen bakker brood bezorgd maar goed kon de pret niet drukken.

• Verbleef: september 2013, reisde met familie